- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 1416
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
|
481-500 |
|
521-540 |
541-560 |
561-580 |
581-600 |
601-620 |
621-640 |
641-660 |
681-700 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1401-1416 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Video – magnetické pole trvalého magnetu | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 99,63 MB | Zdeněk Hanzelín | 27. 09. 2011 | 3376 | |||
Způsob měření rychlost na dálnici | ![]() ![]() | ![]() | 291,38 kB | Zdeněk Hanzelín | 12. 04. 2011 | 2291 | |||
Hrátky s grafy | ![]() ![]() | ![]() | 4,24 MB | Bc. David Michálek | 12. 10. 2011 | 3819 | |||
Čína – pracovní list | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,33 MB | Mgr. Miroslav Navrátil | 15. 03. 2011 | 7784 | ||
Krystalizace | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 11,01 MB | Petr Tišl | 11. 10. 2017 | 1370 | ||
Vesmír | ![]() | ![]() | ![]() | 1,81 MB | Zdeněk Hanzelín | 01. 11. 2017 | 2589 | ||
Vývoj hospodářství | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,47 MB | Petr Tišl | 06. 12. 2017 | 2281 | ||
Hmyzožravci – práce s textem | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 9,10 MB | Petr Tišl | 03. 01. 2018 | 1524 | ||
Exogenní a endogenní činitelé – kvíz | ![]() | ![]() | ![]() | 22,21 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 28. 02. 2018 | 1862 | ||
Fyzika – procvičování převodů jednotek délky, hmotnosti, času a objemu | ![]() | ![]() | ![]() | 214,98 kB | Zdeněk Hanzelín | 27. 06. 2018 | 3002 | ||
Odkud pochází oblečení | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,31 MB | Petr Tišl | 03. 10. 2018 | 1200 | ||
Zeměpisný kvíz – Evropa | ![]() | ![]() | ![]() | 2,98 MB | Zdeněk Hanzelín | 15. 10. 2018 | 1933 | ||
Oblasti světového rybolovu | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,40 MB | Petr Tišl | 04. 12. 2018 | 1404 | ||
Ústní prověřování znalostí z fyziky 6. ročníku | ![]() | ![]() | ![]() | 1,19 MB | Zdeněk Hanzelín | 26. 06. 2019 | 1369 | ||
Interaktivní hra | ![]() | ![]() | ![]() | 6,06 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 19. 03. 2019 | 1023 | ||
Určování hmotnosti porovnáváním a vážením | ![]() | ![]() | ![]() | 309,27 kB | Zdeněk Hanzelín | 25. 03. 2019 | 837 | ||
Rovnováha na jednozvratné páce | ![]() | ![]() | ![]() | 154,02 kB | Zdeněk Hanzelín | 04. 04. 2019 | 1311 | ||
Interaktivní hra – Hydrosféra | ![]() | ![]() | ![]() | 29,49 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 30. 04. 2019 | 1303 | ||
Měření elektrického proudu ampérmetrem | ![]() | ![]() | ![]() | 203,69 kB | Zdeněk Hanzelín | 29. 04. 2019 | 1526 | ||
Reostat, dělič napětí | ![]() | ![]() | ![]() | 113,48 kB | Zdeněk Hanzelín | 17. 07. 2019 | 1155 |
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
|
481-500 |
|
521-540 |
541-560 |
561-580 |
581-600 |
601-620 |
621-640 |
641-660 |
681-700 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1401-1416 |