- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- provádí početní operace v oboru celých a racionálních čísel; užívá ve výpočtech druhou mocninu a odmocninu (170)
- zaokrouhluje a provádí odhady s danou přesností, účelně využívá kalkulátor (2)
- modeluje a řeší situace s využitím dělitelnosti v oboru přirozených čísel (31)
- užívá různé způsoby kvantitativního vyjádření vztahu celek – část (přirozeným číslem, poměrem, zlomkem, desetinným číslem, procentem) (30)
- řeší modelováním a výpočtem situace vyjádřené poměrem; pracuje s měřítky map a plánů (2)
- řeší aplikační úlohy na procenta (i pro případ, že procentová část je větší než celek) (23)
- matematizuje jednoduché reálné situace s využitím proměnných; určí hodnotu výrazu, sčítá a násobí mnohočleny, provádí rozklad mnohočlenu na součin pomocí vzorců a vytýkáním (51)
- formuluje a řeší reálnou situaci pomocí rovnic a jejich soustav (51)
- analyzuje a řeší jednoduché problémy, modeluje konkrétní situace, v nichž využívá matematický aparát v oboru celých a racionálních čísel (3)
celkem: 386
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Hra – porovnávání dvojice zlomků | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 1,55 MB | Mgr. Radomír Macháň | 06. 06. 2011 | 4521 | |||
Rovnice | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 1,64 MB | Ing. Šárka Macháňová | 03. 06. 2011 | 4149 | |||
Slovní úlohy o pohybu | ![]() ![]() | ![]() | 2,24 MB | Ing. Jan Syblík | 03. 06. 2011 | 18613 | |||
Pexeso – základy umocňování | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 878,69 kB | Mgr. Radomír Macháň | 03. 06. 2011 | 2684 | |||
Hra – krácení, rozšiřování, sčítání a odčítání zlomků | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 1,61 MB | Mgr. Radomír Macháň | 02. 06. 2011 | 7915 | |||
Hra – násobení a dělení celých čísel – určování činitele, dělitele či dělence | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 1,46 MB | Mgr. Radomír Macháň | 02. 06. 2011 | 5878 | |||
Hra – sčítání a odčítání celých čísel | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 2,22 MB | Mgr. Radomír Macháň | 02. 06. 2011 | 5373 | |||
Sčítání desetinných čísel | ![]() ![]() | ![]() | 994,38 kB | Mgr. Radomír Macháň | 01. 06. 2011 | 4759 | |||
Násobení mnohočlenů | ![]() ![]() | ![]() | 570,57 kB | Ing. Kamila Kočová | 31. 05. 2011 | 10325 | |||
Dělitelnost – znaky dělitelnosti (2, 3, 5, 10) – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 468,38 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 30. 05. 2011 | 8915 | |||
Zlomky – krácení s grafickým zobrazením (čitatel je číslo 1) – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 506,12 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 30. 05. 2011 | 2943 | |||
Přednosti početních operací | ![]() ![]() | 61,82 kB | Renata Bachtíková | 27. 05. 2011 | 5918 | ||||
Hra – násobení a dělení dvojice celých čísel | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 1,49 MB | Mgr. Radomír Macháň | 27. 05. 2011 | 3958 | |||
Hra – násobení a dělení dvojice zlomků | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 1,58 MB | Mgr. Radomír Macháň | 26. 05. 2011 | 4685 | |||
Hra – sčítání a odčítání celých čísel – určování sčítanců | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 1,43 MB | Mgr. Radomír Macháň | 25. 05. 2011 | 3603 | |||
Desetinná čísla – násobení a dělení 10, 100, 1000 | ![]() ![]() | ![]() | 100,35 kB | Ing. Lenka Čekalová | 23. 05. 2011 | 15815 | |||
Desetinná čísla hravě | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,08 MB | 1 komentář | Mgr. Petra Mudrová | 20. 05. 2011 | 12195 | |
Pexeso – mnohočleny | ![]() ![]() | ![]() | 260,14 kB | Ing. Kamila Kočová | 19. 05. 2011 | 3176 | |||
Labyrint – celá čísla | ![]() ![]() | ![]() | 162,80 kB | Ing. Kamila Kočová | 19. 05. 2011 | 3217 | |||
Sčítání a odčítání mnohočlenů | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 624,40 kB | Ing. Kamila Kočová | 17. 05. 2011 | 15639 |