- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- provádí početní operace v oboru celých a racionálních čísel; užívá ve výpočtech druhou mocninu a odmocninu (170)
- zaokrouhluje a provádí odhady s danou přesností, účelně využívá kalkulátor (2)
- modeluje a řeší situace s využitím dělitelnosti v oboru přirozených čísel (31)
- užívá různé způsoby kvantitativního vyjádření vztahu celek – část (přirozeným číslem, poměrem, zlomkem, desetinným číslem, procentem) (30)
- řeší modelováním a výpočtem situace vyjádřené poměrem; pracuje s měřítky map a plánů (2)
- řeší aplikační úlohy na procenta (i pro případ, že procentová část je větší než celek) (23)
- matematizuje jednoduché reálné situace s využitím proměnných; určí hodnotu výrazu, sčítá a násobí mnohočleny, provádí rozklad mnohočlenu na součin pomocí vzorců a vytýkáním (51)
- formuluje a řeší reálnou situaci pomocí rovnic a jejich soustav (51)
- analyzuje a řeší jednoduché problémy, modeluje konkrétní situace, v nichž využívá matematický aparát v oboru celých a racionálních čísel (3)
celkem: 386
1-20 |
81-100 |
|
121-140 |
141-160 |
161-180 |
181-200 |
201-220 |
221-240 |
241-260 |
281-300 |
|
381-386 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Kuličky a symboly | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 336,46 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 15. 10. 2010 | 2694 | ||
Čtení a zápis desetinných čísel | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 167,14 kB | 1 komentář | Mgr. Jana Zárubová | 15. 10. 2010 | 7504 | |
Celá čísla – pojem | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 478,16 kB | Ing. Kamila Kočová | 14. 10. 2010 | 4803 | |||
Nahraď obrázek číslem | ![]() | ![]() | 107,52 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 14. 10. 2010 | 2458 | |||
Procenta | ![]() ![]() | ![]() | 548,97 kB | 1 komentář | RNDr. Jitka Rambousková | 14. 10. 2010 | 4788 | ||
Procenta | ![]() ![]() | ![]() | 438,78 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 13. 10. 2010 | 3800 | |||
Procenta | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 655,36 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 13. 10. 2010 | 3918 | ||
Cesta kolem světa s matematikou – Austrálie | ![]() ![]() | ![]() | 110,31 kB | Kateřina Crháková | 12. 10. 2010 | 3278 | |||
Křížovka s celými čísly | ![]() ![]() | ![]() | 531,58 kB | Mgr. Jana Zárubová | 12. 10. 2010 | 4396 | |||
Matematický rychlokvíz 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 885,45 kB | Kateřina Crháková | 12. 10. 2010 | 3328 | |||
Matematický rychlokvíz 3 | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 922,88 kB | Kateřina Crháková | 12. 10. 2010 | 2727 | |||
Procenta – slevy | ![]() ![]() | ![]() | 982,81 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 12. 10. 2010 | 3456 | |||
Co k sobě patří | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 147,29 kB | 1 komentář | RNDr. Radomíra Kučerová | 29. 09. 2010 | 2846 | |
Vybarvi složená čísla | ![]() ![]() | ![]() | 113,30 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 24. 09. 2010 | 2967 | |||
Najdi chybějící číslice | ![]() ![]() | ![]() | 133,48 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 24. 09. 2010 | 2792 | |||
Teploměry | ![]() ![]() | ![]() | 451,09 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 23. 09. 2010 | 2499 | |||
Dělitelnost – slovní úlohy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 775,78 kB | Mgr. Radka Poláková | 23. 09. 2010 | 14270 | ||
Sčítej a odčítej celá čísla | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 220,89 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 22. 09. 2010 | 7803 | ||
Havajské sukně – desetinná čísla | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 74,42 kB | Mgr. Radmila Záviská | 16. 09. 2010 | 3531 | ||
Vzorce – domino | ![]() ![]() | ![]() | 88,37 kB | Mgr. Radmila Záviská | 16. 09. 2010 | 2393 |
1-20 |
81-100 |
|
121-140 |
141-160 |
161-180 |
181-200 |
201-220 |
221-240 |
241-260 |
281-300 |
|
381-386 |