- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 639
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
401-420 |
421-440 |
441-460 |
461-480 |
481-500 |
501-520 |
581-600 |
|
621-639 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Převody jednotek délky | ![]() | ![]() | 346,04 kB | 1 komentář | Mgr. Lenka Syrová | 16. 02. 2010 | 13159 | ||
Skládačka – sčítání do 10 | ![]() ![]() | ![]() | 78,80 kB | Mgr. Lenka Syrová | 24. 08. 2009 | 5435 | |||
Druháci a matematika 12, sčítání a odčítání do sta | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,30 MB | PaedDr. Marie Janků | 10. 12. 2010 | 8450 | ||
Vypočítej si obrázek 2 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 139,23 kB | Mgr. Marek Killar | 14. 09. 2009 | 4326 | ||
Figurkové počítání | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 492,08 kB | Mgr. Jaroslava Hrnčárková | 09. 09. 2009 | 3526 | ||
Desítkový rozvoj | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 314,98 kB | Rostislav Solovský | 13. 06. 2016 | 2328 | ||
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 30 vteřin | ![]() | ![]() | ![]() | 231,54 kB | Zdeněk Hanzelín | 24. 01. 2018 | 1579 | ||
Interaktivní procvičování nerovností | ![]() | ![]() | ![]() | 1,00 MB | 2 komentáře | Zdeněk Hanzelín | 07. 12. 2011 | 2983 | |
Rychlé počítání v časovém limitu 15 vteřin II. | ![]() | ![]() | ![]() | 1,40 MB | Zdeněk Hanzelín | 31. 01. 2018 | 2489 | ||
Schovaná čísla | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 130,52 kB | Mgr Alena Grossová | 07. 09. 2011 | 5437 | ||
Muchomůrky – čísla 0–10 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 424,01 kB | Mgr. Vendula Dovole | 09. 05. 2018 | 2086 | ||
Květiny +100 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 657,71 kB | Mgr. Vendula Dovole | 05. 06. 2018 | 2675 | ||
Puzzle – operace s čísly | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 825,72 kB | Rostislav Solovský | 06. 08. 2018 | 1911 | ||
Příkladové bludiště | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,20 MB | Rostislav Solovský | 09. 01. 2019 | 3080 | ||
Matematické úkoly s desítkou | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 737,31 kB | Mgr. Tereza Chaloupková | 10. 06. 2019 | 3906 | ||
Počítáme do 1000 | ![]() | ![]() | ![]() | 54,78 kB | Ing. Lenka Čekalová | 01. 11. 2011 | 7441 | ||
Počítáme a porovnáváme do 5 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,14 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 13. 02. 2020 | 5250 | ||
Kreslíme se sčítáním a odčítáním | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 56,39 kB | Monika Schejbalová | 04. 10. 2011 | 6559 | ||
Zaokrouhlování čísel | ![]() | ![]() | ![]() | 256,00 kB | Ing. Lenka Čekalová | 01. 11. 2011 | 12619 | ||
Matematické pyramidy v oboru do 10 000 | ![]() ![]() | ![]() | 54,47 kB | Mgr. Dagmar Plesníková | 30. 11. 2011 | 9080 |
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
401-420 |
421-440 |
441-460 |
461-480 |
481-500 |
501-520 |
581-600 |
|
621-639 |