- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 816
1-20 |
81-100 |
|
121-140 |
141-160 |
161-180 |
181-200 |
201-220 |
221-240 |
241-260 |
281-300 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
801-816 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Matematické pyramidy v oboru do 10 000 | ![]() ![]() | ![]() | 54,47 kB | Mgr. Dagmar Plesníková | 30. 11. 2011 | 8959 | |||
Dělení 9 se zbytkem | ![]() | 238,59 kB | Mgr. Šárka Mikesková | 24. 11. 2011 | 4560 | ||||
Spotřeba vody | ![]() | ![]() | ![]() | 354,82 kB | 1 komentář | Mgr. Eva Macháčková | 23. 11. 2011 | 6053 | |
Počítáme do 5 | ![]() ![]() | ![]() | 1,10 MB | 1 komentář | Mgr. Petra Mudrová | 23. 11. 2011 | 7156 | ||
Třeťáci a matematika 5, Násobení a dělení | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,94 MB | 1 komentář | PaedDr. Marie Janků | 23. 11. 2011 | 15390 | |
Mikulášská nadílka | ![]() | ![]() | ![]() | 181,76 kB | Mgr. Eva Burdová, Svatopluk Mareš | 22. 11. 2011 | 10051 | ||
Počtáři | ![]() | 81,92 kB | Nikola Bachtíková | 21. 11. 2011 | 5093 | ||||
Spotřeba vody | ![]() | ![]() | ![]() | 532,48 kB | 1 komentář | Monika Schejbalová | 16. 11. 2011 | 6476 | |
Poznej Českou republiku | ![]() | ![]() | ![]() | 185,86 kB | Mgr. Jan Vojtíšek | 16. 11. 2011 | 7536 | ||
Zlomek – desetinná čísla | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,17 MB | Mgr. Eva Macháčková | 11. 11. 2011 | 12399 | ||
Čteme data z tabulek a grafů | ![]() ![]() | ![]() | 79,70 kB | Ing. Lenka Čekalová | 08. 11. 2011 | 5844 | |||
Spravedlivé rozdělení | ![]() | ![]() | 1,10 MB | Bogdan Nogol | 08. 11. 2011 | 3896 | |||
Tělesa | ![]() ![]() | ![]() | 202,09 kB | Katarzyna Nogolová | 04. 11. 2011 | 6280 | |||
Matematika – čtvrtletní práce 2. ročník | ![]() | ![]() | ![]() | 245,76 kB | Mgr. Petra Hamplová | 03. 11. 2011 | 35343 | ||
Kreslíme zvířátka, násobky dvou až deseti | ![]() | ![]() | ![]() | 406,53 kB | Monika Schejbalová | 03. 11. 2011 | 6782 | ||
Počítáme do 1000 | ![]() | ![]() | ![]() | 54,78 kB | Ing. Lenka Čekalová | 01. 11. 2011 | 7108 | ||
Zaokrouhlování čísel | ![]() | ![]() | ![]() | 256,00 kB | Ing. Lenka Čekalová | 01. 11. 2011 | 12446 | ||
Orientace v číselném oboru 0–100 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 716,58 kB | Mgr. Petra Hamplová | 27. 10. 2011 | 7838 | ||
Tvoříme příklady | ![]() ![]() | ![]() | 83,31 kB | Ing. Lenka Čekalová | 27. 10. 2011 | 5218 | |||
Číselný obor 1–5 | ![]() ![]() | 174,06 kB | Mgr. Vendula Dovole | 27. 10. 2011 | 5841 |
1-20 |
81-100 |
|
121-140 |
141-160 |
161-180 |
181-200 |
201-220 |
221-240 |
241-260 |
281-300 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
801-816 |