- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 1531
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
121-140 |
141-160 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1531 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
EVVO a procenta – 7. ročník | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 291,77 kB | 1 komentář | Kamila Mužíková | 09. 09. 2008 | 7423 | |
Konstrukce trojúhelníku s výškou v zadání | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,79 MB | Mgr. Radomír Macháň | 01. 09. 2008 | 4263 | ||
Konstrukce trojúhelníku – Ssu | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,27 MB | Mgr. Radomír Macháň | 19. 09. 2008 | 4205 | ||
Znaky dělitelnosti 1 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,06 MB | Mgr. Radomír Macháň | 15. 09. 2008 | 6128 | ||
Znaky dělitelnosti 3 | ![]() ![]() | ![]() | 1,45 MB | Mgr. Radomír Macháň | 18. 11. 2008 | 5977 | |||
Prvočísla a čísla složená | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,26 MB | Mgr. Radomír Macháň | 22. 08. 2008 | 7264 | ||
Rozklad složeného čísla na prvočinitele | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,04 MB | Mgr. Radomír Macháň | 22. 08. 2008 | 9359 | ||
Nejmenší společný násobek | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,02 MB | Mgr. Radomír Macháň | 26. 08. 2008 | 12698 | ||
Lomené výrazy – dělení | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,59 MB | Mgr. Radomír Macháň | 01. 09. 2008 | 10206 | ||
Složené lomené výrazy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,25 MB | Mgr. Radomír Macháň | 11. 09. 2008 | 12565 | ||
Funkce sinus | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 364,67 kB | 1 komentář | Kamila Mužíková | 01. 09. 2008 | 9803 | |
Funkce tangens | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 431,58 kB | Kamila Mužíková | 19. 09. 2008 | 5782 | ||
Zlomky – násobení – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 322,31 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 04. 02. 2011 | 5883 | |||
Zlomky – převod desetinného zlomku na desetinné číslo – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 259,53 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 03. 02. 2011 | 18341 | ||
Zlomky – převod smíšeného čísla na zlomek – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 273,88 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 24. 01. 2011 | 12686 | |||
Dinosaurus, náš kamarád | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,06 MB | Mgr. Jaroslava Hrnčárková | 10. 10. 2010 | 6406 | ||
Úhly – převod minut na stupně a minuty – interaktivní | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 188,42 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 27. 12. 2010 | 12813 | |||
Druháci a matematika, poznáváme čísla do sta | ![]() ![]() | ![]() | 5,91 MB | PaedDr. Marie Janků | 16. 12. 2010 | 3722 | |||
Druháci a matematika 12, sčítání a odčítání do sta | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,30 MB | PaedDr. Marie Janků | 10. 12. 2010 | 8275 | ||
Druháci a matematika 13 – Počítáme bez přechodu a poznáváme o n více, méně | ![]() ![]() | ![]() | 5,96 MB | PaedDr. Marie Janků | 23. 09. 2010 | 4467 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
121-140 |
141-160 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1531 |