- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 1532
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
121-140 |
141-160 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1532 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Násobilka – doplňovačka | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 69,89 kB | Mgr. Ludmila Dorňáková | 24. 08. 2010 | 8273 | ||
Podzimní matematika pro druháky | ![]() ![]() | ![]() | 2,25 MB | Mgr. Alena Šaravcová | 26. 11. 2010 | 6680 | |||
Druháci a matematika 8, přímka | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,21 MB | PaedDr. Marie Janků | 16. 12. 2010 | 4131 | ||
Celá čísla bez závorek (3, 5) nácvik a testování s časovým posunem – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 1,03 MB | Mgr. Miroslav Pěnička | 20. 01. 2011 | 3766 | |||
Středověké opakování | ![]() ![]() | ![]() | 1,96 MB | 3 komentáře | Mgr. Hana Fišerová | 01. 09. 2010 | 5801 | ||
Druháci a matematika 19, násobíme, dělíme 4 | ![]() ![]() | ![]() | 4,37 MB | PaedDr. Marie Janků | 09. 03. 2011 | 4423 | |||
Hledej stejné knoflíky | ![]() ![]() | ![]() | 278,11 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 14. 09. 2010 | 2185 | |||
Zlomky – složený zlomek – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 315,77 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 24. 01. 2011 | 7545 | |||
Domino | ![]() ![]() | ![]() | 146,01 kB | Mgr. Ludmila Dorňáková | 01. 10. 2010 | 2803 | |||
Na výletě – numerace 0–1000 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 589,11 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 06. 01. 2011 | 5276 | ||
Pohádky v číslech – O kouzelné studni | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,84 MB | Mgr. Renata Nogolová | 29. 09. 2010 | 6101 | ||
V autodílně – numerace 0 – 10 000 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 445,32 kB | 2 komentáře | Mgr. Petra Cemerková Golová | 22. 11. 2010 | 3858 | |
Zašifrované obrázky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 643,97 kB | Mgr. Renata Nogolová | 01. 10. 2010 | 3598 | ||
Úhly – převod stupňů a minut na minuty – interaktivní | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 192,53 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 27. 12. 2010 | 9858 | |||
Hrátky se symboly | ![]() | ![]() | ![]() | 117,76 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 23. 09. 2010 | 2045 | ||
Vypočítej si obrázek – násobilka | ![]() ![]() | ![]() | 224,04 kB | Mgr. Mirka Gardoňová | 22. 11. 2010 | 5352 | |||
Soustava souřadnic | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 776,01 kB | Ing. Kamila Kočová | 23. 09. 2010 | 8616 | ||
Celá čísla bez závorek (dvě čísla) – interaktivní | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 182,48 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 13. 01. 2011 | 3270 | |||
Číselná řada do 10 | ![]() | ![]() | 160,35 kB | Mgr. Ludmila Dorňáková | 11. 11. 2010 | 3044 | |||
Celá čísla bez závorek – sčítání, odčítání (tři čísla) – test – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 248,66 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 08. 02. 2011 | 5429 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
121-140 |
141-160 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1532 |