- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 1532
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1532 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Nejvyšší hory ČR | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 1,73 MB | Mgr. Radomír Macháň | 27. 05. 2020 | 1589 | |
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 30 vteřin | ![]() | ![]() | ![]() | 231,54 kB | Zdeněk Hanzelín | 24. 01. 2018 | 1592 | ||
Vytvářej skupiny | ![]() ![]() | ![]() | 96,39 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 15. 12. 2010 | 1602 | |||
Bludiště – celá čísla | ![]() | ![]() | ![]() | 508,77 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 01. 03. 2018 | 1607 | ||
Lodě – soustavy rovnic | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,28 MB | Mgr. Radomír Macháň | 11. 03. 2019 | 1619 | ||
Záporná čísla s QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | 399,92 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 07. 04. 2016 | 1625 | |||
Člověče nezlob se (+ a − do 5, 10, prvky) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,76 MB | Mgr. Vendula Dovole | 10. 05. 2016 | 1642 | ||
Objem a povrch krychle a kvádru | ![]() | ![]() | 2,81 kB | Ing. Jitka Vlčková | 16. 04. 2020 | 1684 | |||
Výpočet obsahu obdélníku | ![]() | 43,59 kB | Mgr. Radomír Macháň | 22. 02. 2016 | 1702 | ||||
Soustavy rovnic – puzzle | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,04 MB | RNDr. Jitka Rambousková | 13. 04. 2016 | 1729 | ||
Puzzle – nejmenší společný násobek | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,50 MB | RNDr. Jitka Rambousková | 05. 02. 2018 | 1768 | ||
Slovní úlohy pro 5. ročník ZŠ | ![]() | ![]() | ![]() | 1,89 MB | Zdeněk Hanzelín | 01. 12. 2020 | 1770 | ||
Umíš odhadnout množství? | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,53 MB | Zdeněk Hanzelín | 12. 11. 2014 | 1785 | ||
Vyvození vzorce pro výpočet obsahu trojúhelníku | ![]() | ![]() | 7,83 MB | Mgr. Radomír Macháň | 08. 02. 2016 | 1808 | |||
Puzzle – desetinná čísla (2) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,60 MB | Rostislav Solovský | 06. 06. 2019 | 1815 | ||
Sestroj čtverce II. | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 199,42 kB | Rostislav Solovský | 27. 01. 2015 | 1816 | ||
Úvod do algebry – 2. ekvivalentní úprava | ![]() ![]() | ![]() | 1,20 MB | Mgr. Radomír Macháň | 18. 02. 2010 | 1823 | |||
Interaktivní procvičování příkladů na sčítání, odčítání, násobení a dělení celých i záporných čísel | ![]() | ![]() | ![]() | 181,42 kB | Zdeněk Hanzelín | 13. 03. 2019 | 1868 | ||
Strategie v matematice | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 374,40 kB | PaedDr. Štěpánka Vondrášková | 26. 02. 2020 | 1896 | ||
Funkce – detektiv | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 332,70 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 09. 03. 2016 | 1897 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1532 |