- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 1531
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1531 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Bludiště – celá čísla | ![]() | ![]() | ![]() | 508,77 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 01. 03. 2018 | 1470 | ||
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 30 vteřin | ![]() | ![]() | ![]() | 231,54 kB | Zdeněk Hanzelín | 24. 01. 2018 | 1482 | ||
Puzzle – největší společný dělitel | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 8,90 MB | RNDr. Jitka Rambousková | 30. 01. 2018 | 1486 | ||
Objem a povrch krychle a kvádru | ![]() | ![]() | 2,81 kB | Ing. Jitka Vlčková | 16. 04. 2020 | 1493 | |||
Nakupujeme IV. | ![]() ![]() | ![]() | 223,53 kB | 1 komentář | Rostislav Solovský | 30. 06. 2014 | 1528 | ||
Záporná čísla s QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | 399,92 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 07. 04. 2016 | 1571 | |||
Vytvářej skupiny | ![]() ![]() | ![]() | 96,39 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 15. 12. 2010 | 1574 | |||
Člověče nezlob se (+ a − do 5, 10, prvky) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,76 MB | Mgr. Vendula Dovole | 10. 05. 2016 | 1594 | ||
Výpočet obsahu obdélníku | ![]() | 43,59 kB | Mgr. Radomír Macháň | 22. 02. 2016 | 1608 | ||||
Násobení – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 409,26 kB | 3 komentáře | Mgr. Vendula Dovole | 07. 09. 2020 | 1631 | |
Výpočet hodnoty výrazu | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,50 MB | RNDr. Jitka Rambousková | 09. 05. 2019 | 1632 | ||
Puzzle – nejmenší společný násobek | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,50 MB | RNDr. Jitka Rambousková | 05. 02. 2018 | 1655 | ||
Největší společný dělitel a nejmenší společný násobek | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,53 MB | Mgr. Radomír Macháň | 01. 09. 2020 | 1658 | ||
Interaktivní procvičování příkladů na sčítání, odčítání, násobení a dělení celých i záporných čísel | ![]() | ![]() | ![]() | 181,42 kB | Zdeněk Hanzelín | 13. 03. 2019 | 1673 | ||
Soustavy rovnic – puzzle | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,04 MB | RNDr. Jitka Rambousková | 13. 04. 2016 | 1677 | ||
Procvičování rovnic | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,27 MB | Mgr. Radomír Macháň | 28. 01. 2019 | 1688 | ||
Puzzle – desetinná čísla (2) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,60 MB | Rostislav Solovský | 06. 06. 2019 | 1701 | ||
Vyvození vzorce pro výpočet obsahu trojúhelníku | ![]() | ![]() | 7,83 MB | Mgr. Radomír Macháň | 08. 02. 2016 | 1703 | |||
Strategie v matematice | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 374,40 kB | PaedDr. Štěpánka Vondrášková | 26. 02. 2020 | 1728 | ||
Umíš odhadnout množství? | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,53 MB | Zdeněk Hanzelín | 12. 11. 2014 | 1735 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1531 |