- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 1532
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1532 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Čarodějka Agáta počítá do 100 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 634,53 kB | Mgr. Jaroslava Hrnčárková | 26. 05. 2009 | 6656 | ||
Čarodějka Dórinka v 1. třídě | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 457,48 kB | 1 komentář | Mgr. Jaroslava Hrnčárková | 25. 05. 2009 | 6728 | |
Část celku | ![]() ![]() | ![]() | 68,97 kB | Mgr. Dagmar Suchá | 24. 08. 2010 | 3885 | |||
Celá čísla | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 49,70 kB | Mgr. Dagmar Suchá | 18. 08. 2010 | 4135 | ||
Celá čísla | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 380,14 kB | Renata Bachtíková | 24. 06. 2011 | 6361 | ||
Celá čísla 6. ročník – pracovní list | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 152,50 kB | Kamila Mužíková | 05. 05. 2008 | 11023 | ||
Celá čísla bez závorek (3, 5) nácvik a testování s časovým posunem – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 1,03 MB | Mgr. Miroslav Pěnička | 20. 01. 2011 | 3768 | |||
Celá čísla bez závorek (dvě čísla) – interaktivní | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 182,48 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 13. 01. 2011 | 3271 | |||
Celá čísla bez závorek – sčítání, odčítání (čtyři čísla) – nácvik – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 276,26 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 03. 02. 2011 | 3468 | |||
Celá čísla bez závorek – sčítání, odčítání (čtyři čísla) – test – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 258,50 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 03. 02. 2011 | 3496 | |||
Celá čísla bez závorek – sčítání, odčítání (tři čísla) – test – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 248,66 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 08. 02. 2011 | 5430 | |||
Celá čísla bez závorek (tři čísla) – nácvik – interaktivní | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 207,40 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 13. 01. 2011 | 2850 | |||
Celá čísla – dělení | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,49 MB | 1 komentář | Mgr. Radomír Macháň | 17. 03. 2009 | 8959 | |
Celá čísla – dělení (dvě čísla) – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 250,90 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 23. 02. 2011 | 5458 | |||
Celá čísla – hledej správný výsledek | ![]() ![]() | ![]() | 281,45 kB | Mgr. Radmila Záviská | 15. 02. 2011 | 3976 | |||
Celá čísla – násobení | ![]() ![]() | ![]() | 1,18 MB | Mgr. Radomír Macháň | 26. 01. 2009 | 7775 | |||
Celá čísla – násobení (dvě čísla) – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 258,70 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 23. 02. 2011 | 5963 | |||
Celá čísla – pojem | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 478,16 kB | Ing. Kamila Kočová | 14. 10. 2010 | 4806 | |||
Celá čísla – procvičení | ![]() | ![]() | ![]() | 480,77 kB | Ing. Kamila Kočová | 18. 02. 2011 | 5754 | ||
Celá čísla – procvičení 2 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 122,12 kB | Ing. Kamila Kočová | 15. 03. 2011 | 4457 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
101-120 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1532 |