- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 1531
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
|
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1531 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Puzzle – rovnice | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 178,15 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 25. 02. 2019 | 1143 | ||
Ovečka pořádá piknik | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,71 MB | Zdeněk Hanzelín | 12. 12. 2013 | 3658 | ||
Honba za pokladem – rovnice | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 306,12 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 27. 03. 2019 | 1382 | ||
Sčítání do 20 s přechodem přes 10 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,11 MB | Zdeněk Hanzelín | 19. 12. 2013 | 7113 | ||
Karty – výrazy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,29 MB | Mgr. Radomír Macháň | 20. 03. 2019 | 1268 | ||
Poznávej zlomky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 897,92 kB | Zdeněk Hanzelín | 12. 02. 2014 | 4693 | ||
Logická řada – výrazy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,26 MB | Mgr. Radomír Macháň | 14. 03. 2019 | 1423 | ||
Čtvrťáci a matematika V. Násobení a dělení do 10 000 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 7,64 MB | PaedDr. Marie Janků | 01. 04. 2014 | 5410 | ||
Tic Tac Toe – výrazy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,22 MB | Mgr. Radomír Macháň | 31. 01. 2019 | 1212 | ||
Hrajeme si se stavebnicí | ![]() | ![]() | ![]() | 245,76 kB | Mgr. Eva Macháčková | 19. 06. 2014 | 3437 | ||
Domino – celá čísla 2 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,33 MB | Mgr. Radomír Macháň | 20. 02. 2019 | 2192 | ||
Domečky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 110,96 kB | Mgr. Eva Macháčková | 10. 06. 2014 | 4734 | ||
Lineární funkce – grafy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,10 MB | Mgr. Radomír Macháň | 26. 02. 2019 | 1832 | ||
Ověřování matematických znalostí | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,07 MB | Zdeněk Hanzelín | 02. 07. 2014 | 4840 | ||
Interaktivní procvičování příkladů na sčítání, odčítání, násobení a dělení celých i záporných čísel | ![]() | ![]() | ![]() | 181,42 kB | Zdeněk Hanzelín | 13. 03. 2019 | 1683 | ||
Nakupujeme II. | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 195,71 kB | Rostislav Solovský | 24. 06. 2014 | 2465 | |||
Vetřelci – záporná čísla | ![]() | ![]() | 58,22 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 25. 04. 2019 | 1273 | |||
Matematická pětiminutovka pro druháčky | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,88 MB | Zdeněk Hanzelín | 21. 07. 2014 | 5911 | ||
Matematická domina | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,22 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 15. 04. 2019 | 4391 | ||
Nakupujeme IV. | ![]() ![]() | ![]() | 223,53 kB | 1 komentář | Rostislav Solovský | 30. 06. 2014 | 1528 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
|
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1521-1531 |