- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- odlišuje ve čteném nebo slyšeném textu fakta od názorů a hodnocení, ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačními zdroji (2)
- rozlišuje subjektivní a objektivní sdělení a komunikační záměr partnera v hovoru (2)
- rozpoznává manipulativní komunikaci v masmédiích a zaujímá k ní kritický postoj (0)
- dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky vhodnými pro danou komunikační situaci (9)
- odlišuje spisovný a nespisovný projev a vhodně užívá spisovné jazykové prostředky vzhledem ke svému komunikačnímu záměru (0)
- v mluveném projevu připraveném i improvizovaném vhodně užívá verbálních, nonverbálních i paralingválních prostředků řeči (4)
- zapojuje se do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu (0)
- využívá základy studijního čtení – vyhledá klíčová slova, formuluje hlavní myšlenky textu, vytvoří otázky a stručné poznámky, výpisky nebo výtah z přečteného textu; samostatně připraví a s oporou o text přednese referát (2)
- uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování (10)
- využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů (26)
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Inspiroval nás František Hrubín | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 147,85 kB | Mgr. Lenka Mikulášová | 19. 02. 2010 | 4808 | ||
Hádej, kdo jsem! | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 176,26 kB | Mgr. Lenka Mikulášová | 18. 02. 2010 | 9926 | ||
Pět paraplat 3 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 6,88 MB | Mgr. Lenka Mikulášová | 26. 11. 2009 | 6166 | ||
Naše parta | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,11 MB | Svatopluk Mareš | 20. 07. 2009 | 11761 | ||
Text | ![]() ![]() | ![]() | 253,58 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 17. 06. 2009 | 5447 | |||
Přísloví | ![]() ![]() | ![]() | 38,30 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 09. 06. 2009 | 6070 | |||
Zpráva z pohádky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 46,54 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 18. 05. 2009 | 8810 | ||
Popis telefonu | ![]() ![]() | ![]() | 375,37 kB | Svatopluk Mareš | 28. 04. 2009 | 9729 | |||
Práce s textem II. | ![]() ![]() | ![]() | 66,67 kB | Andrea Baumannová | 23. 02. 2009 | 6244 | |||
Práce s textem | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 67,81 kB | Andrea Baumannová | 17. 02. 2009 | 9103 | ||
Dedukce Sherlocka Holmese | ![]() ![]() | ![]() | 108,38 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 12. 01. 2009 | 7671 | |||
Vodník | ![]() ![]() | ![]() | 103,40 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 07. 01. 2009 | 9689 | |||
Rétorické desatero | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 94,97 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 18. 12. 2008 | 6872 | ||
Řekni mi, co chceš, a já ti povím, jaký jsi | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 98,34 kB | Mgr. Jakub Horálek | 16. 12. 2008 | 10685 | ||
Funkční styly II | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,19 MB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 20. 09. 2008 | 7443 | ||
Čarodějnice Agáta | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 67,20 kB | 3 komentáře | Svatopluk Mareš | 11. 09. 2008 | 20604 |
Najdeš stylistické nedostatky? | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 438,98 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 14. 06. 2008 | 10126 | ||
Příprava a evaluace rétorických cvičení | ![]() | ![]() | ![]() | 124,42 kB | 6 komentářů | Mgr. Jakub Horálek | 04. 04. 2008 | 12089 | |
Funkční styly I | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,36 MB | 1 komentář | Mgr. Zdeněk Sotolář | 09. 03. 2008 | 12809 |