- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- odlišuje ve čteném nebo slyšeném textu fakta od názorů a hodnocení, ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačními zdroji (2)
- rozlišuje subjektivní a objektivní sdělení a komunikační záměr partnera v hovoru (2)
- rozpoznává manipulativní komunikaci v masmédiích a zaujímá k ní kritický postoj (0)
- dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky vhodnými pro danou komunikační situaci (9)
- odlišuje spisovný a nespisovný projev a vhodně užívá spisovné jazykové prostředky vzhledem ke svému komunikačnímu záměru (0)
- v mluveném projevu připraveném i improvizovaném vhodně užívá verbálních, nonverbálních i paralingválních prostředků řeči (4)
- zapojuje se do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu (0)
- využívá základy studijního čtení – vyhledá klíčová slova, formuluje hlavní myšlenky textu, vytvoří otázky a stručné poznámky, výpisky nebo výtah z přečteného textu; samostatně připraví a s oporou o text přednese referát (2)
- uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování (10)
- využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů (26)
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Pět paraplat 3 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 6,88 MB | Mgr. Lenka Mikulášová | 26. 11. 2009 | 6166 | ||
Sloh – popis uměleckého díla | ![]() ![]() | ![]() | 5,26 MB | 1 komentář | Mgr. michaela nyczova | 02. 09. 2011 | 22555 | ||
Vypravování – opakování | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,89 MB | Mgr. Radek Štěpán | 25. 08. 2010 | 11760 | ||
Můj život ve svíčkách | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,39 MB | 1 komentář | Mgr. Lenka Mikulášová | 18. 04. 2011 | 7577 | |
Jazykové prostředky | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,36 MB | Mgr. L. Gregoríková | 03. 01. 2017 | 31616 | ||
Funkční styly I | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,36 MB | 1 komentář | Mgr. Zdeněk Sotolář | 09. 03. 2008 | 12805 | |
Životopis – části | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 3,35 MB | Mgr. L. Gregoríková | 01. 02. 2017 | 2870 | |||
Sloh – líčení | ![]() ![]() | 3,34 MB | Mgr. Michaela Nyczova | 10. 10. 2011 | 24108 | ||||
Charakteristika – tělo | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,25 MB | Mgr. L. Gregoríková | 25. 01. 2017 | 3538 | ||
Sloh – úvaha | ![]() ![]() | ![]() | 2,23 MB | Mgr. Michaela Nyczova | 07. 10. 2011 | 18373 | |||
Komunikace | ![]() ![]() ![]() ![]() | 1,48 MB | 4 komentáře | Mgr. Radek Štěpán | 15. 04. 2010 | 9030 | |||
Správné užití přímé řeči | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,33 MB | Mgr. Radek Štěpán | 20. 08. 2010 | 7943 | ||
Funkční styly II | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,19 MB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 20. 09. 2008 | 7438 | ||
Naše parta | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,11 MB | Svatopluk Mareš | 20. 07. 2009 | 11758 | ||
Žurnalistika: Zpráva | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 979,84 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 05. 06. 2019 | 1267 | ||
Vnější charakteristika | ![]() ![]() | ![]() | 936,45 kB | Mgr. L. Gregoríková | 16. 11. 2011 | 8736 | |||
Prostředky oživující vypravování | ![]() ![]() | ![]() | 889,70 kB | Mgr. Radek Štěpán | 11. 08. 2010 | 6202 | |||
Žádost – opakování | ![]() ![]() | ![]() | 794,67 kB | Mgr. Radek Štěpán | 11. 03. 2010 | 4733 | |||
Hrátky s příslovími | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 713,50 kB | Halina Franková | 14. 10. 2010 | 7827 | ||
Životopis – opakování | ![]() ![]() | ![]() | 710,66 kB | 3 komentáře | Mgr. Radek Štěpán | 23. 03. 2010 | 7153 |