- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- odlišuje ve čteném nebo slyšeném textu fakta od názorů a hodnocení, ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačními zdroji (2)
- rozlišuje subjektivní a objektivní sdělení a komunikační záměr partnera v hovoru (2)
- rozpoznává manipulativní komunikaci v masmédiích a zaujímá k ní kritický postoj (0)
- dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky vhodnými pro danou komunikační situaci (9)
- odlišuje spisovný a nespisovný projev a vhodně užívá spisovné jazykové prostředky vzhledem ke svému komunikačnímu záměru (0)
- v mluveném projevu připraveném i improvizovaném vhodně užívá verbálních, nonverbálních i paralingválních prostředků řeči (4)
- zapojuje se do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu (0)
- využívá základy studijního čtení – vyhledá klíčová slova, formuluje hlavní myšlenky textu, vytvoří otázky a stručné poznámky, výpisky nebo výtah z přečteného textu; samostatně připraví a s oporou o text přednese referát (2)
- uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování (10)
- využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů (26)
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Žurnalistika: Reportáž | ![]() | ![]() | ![]() | 56,74 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 21. 11. 2019 | 1313 | ||
Žurnalistika: Recenze | ![]() | ![]() | ![]() | 59,72 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 07. 11. 2019 | 909 | ||
Žurnalistika: Zpráva | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 979,84 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 05. 06. 2019 | 1267 | ||
Interaktivní procvičování vyjmenovaných slov po P | ![]() | ![]() | ![]() | 150,58 kB | Zdeněk Hanzelín | 22. 01. 2019 | 1378 | ||
Interaktivní procvičování vyjmenovaných slov po S | ![]() | ![]() | ![]() | 136,95 kB | Zdeněk Hanzelín | 16. 01. 2019 | 971 | ||
Český jazyk – interaktivní procvičování vyjmenovaných slov po M | ![]() | ![]() | ![]() | 154,08 kB | Zdeněk Hanzelín | 07. 01. 2019 | 1196 | ||
Český jazyk – interaktivní procvičování vyjmenovaných slov po V | ![]() | ![]() | ![]() | 132,40 kB | Zdeněk Hanzelín | 12. 12. 2018 | 1265 | ||
Interaktivní procvičování vyjmenovaných slov po L | ![]() | ![]() | ![]() | 117,32 kB | Zdeněk Hanzelín | 17. 09. 2018 | 1007 | ||
Cvičení na vyjmenovaná slova po B | ![]() | ![]() | ![]() | 101,32 kB | Zdeněk Hanzelín | 09. 07. 2018 | 2337 | ||
Životopis – části | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 3,35 MB | Mgr. L. Gregoríková | 01. 02. 2017 | 2870 | |||
Charakteristika – tělo | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,25 MB | Mgr. L. Gregoríková | 25. 01. 2017 | 3538 | ||
Jazykové prostředky | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,36 MB | Mgr. L. Gregoríková | 03. 01. 2017 | 31616 | ||
Pracovní listy k výuce čtenářské a matematické gramotnosti | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 449,38 kB | Mgr. Jarmila Karlovcová | 16. 02. 2016 | 8703 | ||
Výklad – Záhada mořského koníčka | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 262,98 kB | Mgr. Helena Duchková | 23. 03. 2015 | 9564 | ||
Úřední dopis krok za krokem | ![]() ![]() | ![]() | 354,29 kB | PhDr. Lucie Bušová | 05. 10. 2012 | 14249 | |||
Vnější charakteristika | ![]() ![]() | ![]() | 936,45 kB | Mgr. L. Gregoríková | 16. 11. 2011 | 8736 | |||
Sloh – líčení | ![]() ![]() | 3,34 MB | Mgr. Michaela Nyczova | 10. 10. 2011 | 24108 | ||||
Sloh – úvaha | ![]() ![]() | ![]() | 2,23 MB | Mgr. Michaela Nyczova | 07. 10. 2011 | 18373 | |||
Sloh – popis uměleckého díla | ![]() ![]() | ![]() | 5,26 MB | 1 komentář | Mgr. michaela nyczova | 02. 09. 2011 | 22555 | ||
Náměty pro vypravování | ![]() ![]() | 52,05 kB | 1 komentář | Lenka Vrzáňová | 10. 06. 2011 | 14627 |