- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- odlišuje ve čteném nebo slyšeném textu fakta od názorů a hodnocení, ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačními zdroji (2)
- rozlišuje subjektivní a objektivní sdělení a komunikační záměr partnera v hovoru (2)
- rozpoznává manipulativní komunikaci v masmédiích a zaujímá k ní kritický postoj (0)
- dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky vhodnými pro danou komunikační situaci (9)
- odlišuje spisovný a nespisovný projev a vhodně užívá spisovné jazykové prostředky vzhledem ke svému komunikačnímu záměru (0)
- v mluveném projevu připraveném i improvizovaném vhodně užívá verbálních, nonverbálních i paralingválních prostředků řeči (4)
- zapojuje se do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu (0)
- využívá základy studijního čtení – vyhledá klíčová slova, formuluje hlavní myšlenky textu, vytvoří otázky a stručné poznámky, výpisky nebo výtah z přečteného textu; samostatně připraví a s oporou o text přednese referát (2)
- uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování (10)
- využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů (26)
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Příprava a evaluace rétorických cvičení | ![]() | ![]() | ![]() | 124,42 kB | 6 komentářů | Mgr. Jakub Horálek | 04. 04. 2008 | 12076 | |
Komunikace | ![]() ![]() ![]() ![]() | 1,48 MB | 4 komentáře | Mgr. Radek Štěpán | 15. 04. 2010 | 9030 | |||
Čarodějnice Agáta | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 67,20 kB | 3 komentáře | Svatopluk Mareš | 11. 09. 2008 | 20597 |
Životopis – opakování | ![]() ![]() | ![]() | 710,66 kB | 3 komentáře | Mgr. Radek Štěpán | 23. 03. 2010 | 7153 | ||
Popis Harryho Pottera | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 85,10 kB | 2 komentáře | Mgr. Ludmila Kovaříková | 29. 10. 2010 | 10079 | |
Křížovkářské vyprávění | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 172,96 kB | 2 komentáře | Mgr. Lenka Mikulášová | 17. 08. 2010 | 8071 | |
Funkční styly I | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,36 MB | 1 komentář | Mgr. Zdeněk Sotolář | 09. 03. 2008 | 12805 | |
Náměty pro vypravování | ![]() ![]() | 52,05 kB | 1 komentář | Lenka Vrzáňová | 10. 06. 2011 | 14627 | |||
Sloh – popis uměleckého díla | ![]() ![]() | ![]() | 5,26 MB | 1 komentář | Mgr. michaela nyczova | 02. 09. 2011 | 22555 | ||
Můj život ve svíčkách | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,39 MB | 1 komentář | Mgr. Lenka Mikulášová | 18. 04. 2011 | 7577 | |
Sloh – minutovka | ![]() ![]() | ![]() | 81,16 kB | 1 komentář | Mgr. michaela nyczova | 06. 04. 2011 | 12379 | ||
Najdeš stylistické nedostatky? | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 438,98 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 14. 06. 2008 | 10116 | ||
Rétorické desatero | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 94,97 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 18. 12. 2008 | 6863 | ||
Práce s textem | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 67,81 kB | Andrea Baumannová | 17. 02. 2009 | 9098 | ||
Vodník | ![]() ![]() | ![]() | 103,40 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 07. 01. 2009 | 9678 | |||
Popis telefonu | ![]() ![]() | ![]() | 375,37 kB | Svatopluk Mareš | 28. 04. 2009 | 9716 | |||
Přísloví | ![]() ![]() | ![]() | 38,30 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 09. 06. 2009 | 6068 | |||
Hádej, kdo jsem! | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 176,26 kB | Mgr. Lenka Mikulášová | 18. 02. 2010 | 9922 | ||
Inspiroval nás František Hrubín | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 147,85 kB | Mgr. Lenka Mikulášová | 19. 02. 2010 | 4800 | ||
Prostředky oživující vypravování | ![]() ![]() | ![]() | 889,70 kB | Mgr. Radek Štěpán | 11. 08. 2010 | 6202 |