- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- odlišuje ve čteném nebo slyšeném textu fakta od názorů a hodnocení, ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačními zdroji (2)
- rozlišuje subjektivní a objektivní sdělení a komunikační záměr partnera v hovoru (2)
- rozpoznává manipulativní komunikaci v masmédiích a zaujímá k ní kritický postoj (0)
- dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky vhodnými pro danou komunikační situaci (9)
- odlišuje spisovný a nespisovný projev a vhodně užívá spisovné jazykové prostředky vzhledem ke svému komunikačnímu záměru (0)
- v mluveném projevu připraveném i improvizovaném vhodně užívá verbálních, nonverbálních i paralingválních prostředků řeči (4)
- zapojuje se do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu (0)
- využívá základy studijního čtení – vyhledá klíčová slova, formuluje hlavní myšlenky textu, vytvoří otázky a stručné poznámky, výpisky nebo výtah z přečteného textu; samostatně připraví a s oporou o text přednese referát (2)
- uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování (10)
- využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů (26)
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Vodník | ![]() ![]() | ![]() | 103,40 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 07. 01. 2009 | 9678 | |||
Popis telefonu | ![]() ![]() | ![]() | 375,37 kB | Svatopluk Mareš | 28. 04. 2009 | 9716 | |||
Přísloví | ![]() ![]() | ![]() | 38,30 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 09. 06. 2009 | 6068 | |||
Prostředky oživující vypravování | ![]() ![]() | ![]() | 889,70 kB | Mgr. Radek Štěpán | 11. 08. 2010 | 6202 | |||
Informační sdělení | ![]() ![]() | 40,56 kB | Mgr. Václav Víška, Ph.D. | 11. 06. 2010 | 3595 | ||||
Strašlivý zločin basy a klarinetu | ![]() ![]() | ![]() | 140,60 kB | Mgr. Lenka Mikulášová | 26. 10. 2010 | 4307 | |||
Náměty pro vypravování | ![]() ![]() | 52,05 kB | 1 komentář | Lenka Vrzáňová | 10. 06. 2011 | 14627 | |||
Sloh – popis uměleckého díla | ![]() ![]() | ![]() | 5,26 MB | 1 komentář | Mgr. michaela nyczova | 02. 09. 2011 | 22555 | ||
Sloh – líčení | ![]() ![]() | 3,34 MB | Mgr. Michaela Nyczova | 10. 10. 2011 | 24108 | ||||
Úřední dopis krok za krokem | ![]() ![]() | ![]() | 354,29 kB | PhDr. Lucie Bušová | 05. 10. 2012 | 14249 | |||
Dedukce Sherlocka Holmese | ![]() ![]() | ![]() | 108,38 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 12. 01. 2009 | 7667 | |||
Práce s textem II. | ![]() ![]() | ![]() | 66,67 kB | Andrea Baumannová | 23. 02. 2009 | 6239 | |||
Text | ![]() ![]() | ![]() | 253,58 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 17. 06. 2009 | 5441 | |||
Komunikace | ![]() ![]() ![]() ![]() | 1,48 MB | 4 komentáře | Mgr. Radek Štěpán | 15. 04. 2010 | 9030 | |||
Okřídlená sousloví | ![]() ![]() | ![]() | 293,65 kB | Mgr. Zdeňka Slezáčková | 15. 04. 2011 | 9161 | |||
Vnější charakteristika | ![]() ![]() | ![]() | 936,45 kB | Mgr. L. Gregoríková | 16. 11. 2011 | 8736 | |||
Životopis – části | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 3,35 MB | Mgr. L. Gregoríková | 01. 02. 2017 | 2870 | |||
Obrázkové vysvědčení | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 233,79 kB | Mgr. Lenka Mikulášová | 04. 01. 2011 | 6271 | ||
Zdobení velikonočního vajíčka | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 54,75 kB | Mgr. Z. Strnádková | 03. 03. 2010 | 8230 | ||
Vypravování – opakování | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,89 MB | Mgr. Radek Štěpán | 25. 08. 2010 | 11760 |