- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
- Jazyk a jazyková komunikace (2024)
- Matematika a její aplikace (1472)
- Informační a komunikační technologie (147)
- Člověk a jeho svět (561)
- Člověk a společnost (278)
- Člověk a příroda (1417)
- Umění a kultura (90)
- Člověk a zdraví (51)
- Člověk a svět práce (46)
- Doplňující vzdělávací obory (11)
- Osobnostní a sociální výchova (139)
- Výchova demokratického občana (34)
- Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (41)
- Multikulturní výchova (16)
- Environmentální výchova (54)
- Mediální výchova (34)
- Čtenářská gramotnost (0)
- Matematická gramotnost (1)
- Přírodovědná gramotnost (0)
- Finanční gramotnost (0)
- Jazyková gramotnost (4)
- ICT gramotnost (0)
celkem: 6332
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6332 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Násobení – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 409,26 kB | 3 komentáře | Mgr. Vendula Dovole | 07. 09. 2020 | 2011 | |
Největší společný dělitel a nejmenší společný násobek | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,53 MB | Mgr. Radomír Macháň | 01. 09. 2020 | 2521 | ||
Jak zatraktivnit výuku historie jednoduchou animací | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 26,76 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 17. 08. 2020 | 1446 | ||
Atmosféra – počasí | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,53 MB | Mgr. Jan Zicha | 03. 08. 2020 | 1402 | ||
Tabulky a grafy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,05 MB | Mgr. Radomír Macháň | 21. 07. 2020 | 1176 | ||
Rovnice – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 2,88 MB | Mgr. Radomír Macháň | 09. 07. 2020 | 1316 | |
Města ČR v QR kódech | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,72 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 23. 06. 2020 | 1185 | ||
Kdo zabil Kennyho | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 897,76 kB | 2 komentáře | Petr Tišl | 02. 06. 2020 | 1483 | |
Nejvyšší hory ČR | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 1,73 MB | Mgr. Radomír Macháň | 27. 05. 2020 | 1589 | |
Slovní druhy – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | 445,91 kB | Mgr. Vendula Dovole | 20. 05. 2020 | 2610 | |||
Vypátrej slavnou osobnost Jižní Ameriky | ![]() ![]() | ![]() | 2,97 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 15. 05. 2020 | 1257 | |||
Jaro – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 200,84 kB | Mgr. Vendula Dovole | 20. 04. 2020 | 1706 | ||
Objem a povrch krychle a kvádru | ![]() | ![]() | 2,81 kB | Ing. Jitka Vlčková | 16. 04. 2020 | 1686 | |||
Protiklady | ![]() ![]() | ![]() | 5,00 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 04. 03. 2020 | 8946 | |||
Strategie v matematice | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 374,40 kB | PaedDr. Štěpánka Vondrášková | 26. 02. 2020 | 1896 | ||
Počítáme a porovnáváme do 5 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,14 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 13. 02. 2020 | 5328 | ||
Abeceda – hadi | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,59 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 10. 02. 2020 | 6764 | ||
Využití hry při rozvoji matematické gramotnosti ve 3. ročníku | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 526,53 kB | PaedDr. Štěpánka Vondrášková | 03. 02. 2020 | 2845 | ||
Bingo – třídění živých organismů | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 522,74 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 27. 01. 2020 | 3021 | ||
Nucené chvění, rezonance, odraz zvuku | ![]() | ![]() | ![]() | 352,22 kB | Zdeněk Hanzelín | 21. 01. 2020 | 1252 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6332 |