- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
- Jazyk a jazyková komunikace (2023)
- Matematika a její aplikace (1471)
- Informační a komunikační technologie (147)
- Člověk a jeho svět (560)
- Člověk a společnost (278)
- Člověk a příroda (1414)
- Umění a kultura (90)
- Člověk a zdraví (51)
- Člověk a svět práce (46)
- Doplňující vzdělávací obory (11)
- Osobnostní a sociální výchova (139)
- Výchova demokratického občana (34)
- Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (41)
- Multikulturní výchova (16)
- Environmentální výchova (54)
- Mediální výchova (34)
- Čtenářská gramotnost (0)
- Matematická gramotnost (1)
- Přírodovědná gramotnost (0)
- Finanční gramotnost (0)
- Jazyková gramotnost (4)
- ICT gramotnost (0)
celkem: 6326
1-20 |
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1981-2000 |
|
2081-2100 |
2101-2120 |
2121-2140 |
2141-2160 |
2161-2180 |
2181-2200 |
2201-2220 |
2381-2400 |
|
2581-2600 |
|
2781-2800 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6326 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Osová souměrnost – úvod | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 8,25 MB | Mgr Dana Černíková | 18. 04. 2011 | 13997 | ||
Pracovní list – nervová soustava | ![]() ![]() | ![]() | 592,34 kB | Mgr Elena Sobotková | 18. 04. 2011 | 8677 | |||
Kamarádi | ![]() ![]() | ![]() | 359,92 kB | Mgr. Miroslava Menčíková | 18. 04. 2011 | 5252 | |||
Fyzikální veličiny – najdi svého partnera | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 285,34 kB | Mgr. Radmila Záviská | 15. 04. 2011 | 2604 | ||
Desetinná čísla 5 | ![]() ![]() | ![]() | 56,89 kB | Renata Bachtíková | 15. 04. 2011 | 3996 | |||
Rozdělení do skupin – fyzika | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 191,64 kB | Mgr. Radmila Záviská | 15. 04. 2011 | 1876 | ||
Rytmické pexetrio | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 594,53 kB | 1 komentář | Magdalena Málková | 15. 04. 2011 | 10843 | |
Rozdělení do skupin – matematika | ![]() ![]() | ![]() | 93,59 kB | Mgr. Radmila Záviská | 15. 04. 2011 | 2294 | |||
Měřidla fyzikálních veličin | ![]() ![]() | ![]() | 858,81 kB | Renata Bachtíková | 15. 04. 2011 | 2664 | |||
Číslovky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 244,54 kB | Mgr. Petra Mudrová | 15. 04. 2011 | 14046 | ||
Třeťáci a matematika 2, Opakujeme geometrii | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,63 MB | 3 komentáře | PaedDr. Marie Janků | 15. 04. 2011 | 9352 | |
Hra – použití znaků dělitelnosti | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,32 MB | Mgr. Radomír Macháň | 15. 04. 2011 | 5140 | ||
Čtyři domina | ![]() ![]() | ![]() | 1,29 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 15. 04. 2011 | 3679 | |||
Domovní znamení | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 79,73 kB | Mgr. Štěpánka Tomanová | 15. 04. 2011 | 5765 | ||
V servisu – prověrka z matematiky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 528,29 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 15. 04. 2011 | 7342 | ||
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 467,16 kB | Ing. Kamila Kočová | 15. 04. 2011 | 8261 | ||
At a railway station – prezentace | ![]() | ![]() | 1,24 MB | Mgr. Hana Matuszková | 15. 04. 2011 | 1817 | |||
Obsahy složených obrazců | ![]() | ![]() | ![]() | 337,41 kB | Mgr. Renata Nogolová | 15. 04. 2011 | 4135 | ||
Okřídlená sousloví | ![]() ![]() | ![]() | 293,65 kB | Mgr. Zdeňka Slezáčková | 15. 04. 2011 | 9074 | |||
Poznej, kde lyžuji | ![]() | ![]() | ![]() | 289,79 kB | Bc. Pavel Žižka | 14. 04. 2011 | 2985 |
1-20 |
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1981-2000 |
|
2081-2100 |
2101-2120 |
2121-2140 |
2141-2160 |
2161-2180 |
2181-2200 |
2201-2220 |
2381-2400 |
|
2581-2600 |
|
2781-2800 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6326 |