- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
- Jazyk a jazyková komunikace (2023)
- Matematika a její aplikace (1472)
- Informační a komunikační technologie (147)
- Člověk a jeho svět (560)
- Člověk a společnost (278)
- Člověk a příroda (1416)
- Umění a kultura (90)
- Člověk a zdraví (51)
- Člověk a svět práce (46)
- Doplňující vzdělávací obory (11)
- Osobnostní a sociální výchova (139)
- Výchova demokratického občana (34)
- Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (41)
- Multikulturní výchova (16)
- Environmentální výchova (54)
- Mediální výchova (34)
- Čtenářská gramotnost (0)
- Matematická gramotnost (1)
- Přírodovědná gramotnost (0)
- Finanční gramotnost (0)
- Jazyková gramotnost (4)
- ICT gramotnost (0)
celkem: 6329
1-20 |
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1881-1900 |
|
1921-1940 |
1941-1960 |
1961-1980 |
1981-2000 |
2001-2020 |
2021-2040 |
2041-2060 |
2081-2100 |
|
2181-2200 |
|
2381-2400 |
|
2581-2600 |
|
2781-2800 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6329 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Vyjmenovaná slova: básně, doplňovačky, tajenky | ![]() ![]() | ![]() | 80,98 kB | Marcela Burešová | 20. 05. 2011 | 19130 | |||
Putování po České republice – Olomoucký kraj | ![]() ![]() | ![]() | 283,44 kB | Mgr. Mirka Gardoňová | 20. 05. 2011 | 4724 | |||
Putování po České republice – kraj Vysočina | ![]() ![]() | 285,83 kB | Mgr. Mirka Gardoňová | 20. 05. 2011 | 3978 | ||||
Desetinná čísla hravě | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,08 MB | 1 komentář | Mgr. Petra Mudrová | 20. 05. 2011 | 12124 | |
Využití podobnosti | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 927,94 kB | 1 komentář | Ing. Kamila Kočová | 20. 05. 2011 | 5272 | |
Trest pro Harryho Pottera | ![]() ![]() | ![]() | 180,96 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 20. 05. 2011 | 8180 | |||
Učíme se hrou | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 679,66 kB | Martina Gřundělová | 20. 05. 2011 | 8415 | ||
Karetní hra „černý Petr" – obrazce a tělesa | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 671,75 kB | Mgr. Marek Killar | 20. 05. 2011 | 2558 | |||
Počítání do 15 | ![]() ![]() | ![]() | 1,37 MB | Martina Gřundělová | 20. 05. 2011 | 4145 | |||
Test – hydrosféra | ![]() ![]() | ![]() | 206,36 kB | Bc. Pavel Žižka | 19. 05. 2011 | 8080 | |||
Lineární funkce v praxi | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 454,50 kB | Ing. Kamila Kočová | 19. 05. 2011 | 5510 | ||
Vyjmenovaná slova po L | ![]() ![]() | ![]() | 115,93 kB | Mgr. Petra Mudrová | 19. 05. 2011 | 6399 | |||
Vyjmenovaná slova L | ![]() ![]() | 158,73 kB | Mgr. Petra Mudrová | 19. 05. 2011 | 4707 | ||||
O nedoslýchavé pohádkové babičce – tvoříme věty | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 519,34 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 19. 05. 2011 | 4555 | ||
Pexeso – mnohočleny | ![]() ![]() | ![]() | 260,14 kB | Ing. Kamila Kočová | 19. 05. 2011 | 3175 | |||
Labyrint – celá čísla | ![]() ![]() | ![]() | 162,80 kB | Ing. Kamila Kočová | 19. 05. 2011 | 3216 | |||
Lékárna | ![]() ![]() | ![]() | 66,77 kB | Ing. Kamila Kočová | 19. 05. 2011 | 2534 | |||
Využití goniometrických funkcí 2 | ![]() ![]() | ![]() | 577,86 kB | Ing. Kamila Kočová | 19. 05. 2011 | 3635 | |||
Kapaliny a plyny – opakování pojmů | ![]() ![]() | ![]() | 155,53 kB | Mgr. Michal Kapoun | 19. 05. 2011 | 5185 | |||
Osová souměrnost – 2 | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 8,17 MB | Mgr Dana Černíková | 19. 05. 2011 | 8352 |
1-20 |
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1881-1900 |
|
1921-1940 |
1941-1960 |
1961-1980 |
1981-2000 |
2001-2020 |
2021-2040 |
2041-2060 |
2081-2100 |
|
2181-2200 |
|
2381-2400 |
|
2581-2600 |
|
2781-2800 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6329 |