- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
- Jazyk a jazyková komunikace (2023)
- Matematika a její aplikace (1472)
- Informační a komunikační technologie (147)
- Člověk a jeho svět (560)
- Člověk a společnost (278)
- Člověk a příroda (1416)
- Umění a kultura (90)
- Člověk a zdraví (51)
- Člověk a svět práce (46)
- Doplňující vzdělávací obory (11)
- Osobnostní a sociální výchova (139)
- Výchova demokratického občana (34)
- Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (41)
- Multikulturní výchova (16)
- Environmentální výchova (54)
- Mediální výchova (34)
- Čtenářská gramotnost (0)
- Matematická gramotnost (1)
- Přírodovědná gramotnost (0)
- Finanční gramotnost (0)
- Jazyková gramotnost (4)
- ICT gramotnost (0)
celkem: 6329
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
401-420 |
421-440 |
441-460 |
461-480 |
481-500 |
501-520 |
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6329 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
GIS – praktické úkoly | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,58 MB | 2 komentáře | Petr Tišl | 06. 01. 2020 | 1901 | |
Přicházíme z pohádky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 102,13 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 07. 12. 2010 | 4723 | ||
Kulturní rozmanitost – Německo a Němci | ![]() | ![]() | ![]() | 1,08 MB | MgA Sevdalina Kovářová Kostadinova | 02. 12. 2019 | 1046 | ||
BINGO – vzory podstatných jmen | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 759,99 kB | 1 komentář | Dušan Goš | 09. 03. 2011 | 10168 | |
Kdo zabil Kennyho | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 897,76 kB | 2 komentáře | Petr Tišl | 02. 06. 2020 | 1432 | |
Wir spielen mit Tieren | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 208,38 kB | Mgr. Věra Luxová | 17. 08. 2009 | 3324 | ||
Putování po městech – abeceda | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 576,71 kB | 3 komentáře | Mgr. Petra Cemerková Golová | 06. 12. 2010 | 5392 | |
Jak zatraktivnit výuku historie jednoduchou animací | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 26,76 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 17. 08. 2020 | 1300 | ||
Atmosféra – počasí | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,53 MB | Mgr. Jan Zicha | 03. 08. 2020 | 1235 | ||
Afrika – plavba kolem kontinentu | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 8,38 MB | Mgr. Jan Zicha | 20. 12. 2020 | 970 | ||
Rozvíjející větné členy – příslovečné určení | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 271,51 kB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 14. 07. 2009 | 9870 | ||
Co přinesl začátek 17. století | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 71,88 kB | Bohuslava Lormanova | 28. 05. 2009 | 5121 | ||
Příjezd do Terezína | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 53,37 MB | Martin Šmok | 15. 06. 2009 | 3739 | |
Popis Harryho Pottera | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 85,10 kB | 2 komentáře | Mgr. Ludmila Kovaříková | 29. 10. 2010 | 10086 | |
Život na Zemi | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 407,91 kB | Mgr. Petra Mudrová | 25. 03. 2011 | 7105 | ||
Vánoce – píseň | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 136,56 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 09. 12. 2010 | 9183 | ||
Pohádkové dvojice ve vláčku | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 331,32 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 18. 03. 2011 | 10052 | ||
Velká ekologická hra | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 107,54 kB | 1 komentář | PhDr. Věra Holotová | 01. 07. 2009 | 11857 | |
Proč slavíme státní svátky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,52 MB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 16. 02. 2011 | 14296 | ||
Asie – přírodní podmínky | ![]() | ![]() | ![]() | 1,92 MB | Mgr. Jan Zicha | 16. 12. 2010 | 6620 |
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
401-420 |
421-440 |
441-460 |
461-480 |
481-500 |
501-520 |
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6329 |