- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
- Jazyk a jazyková komunikace (2023)
- Matematika a její aplikace (1471)
- Informační a komunikační technologie (147)
- Člověk a jeho svět (559)
- Člověk a společnost (278)
- Člověk a příroda (1414)
- Umění a kultura (90)
- Člověk a zdraví (51)
- Člověk a svět práce (46)
- Doplňující vzdělávací obory (11)
- Osobnostní a sociální výchova (139)
- Výchova demokratického občana (34)
- Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (41)
- Multikulturní výchova (16)
- Environmentální výchova (54)
- Mediální výchova (34)
celkem: 6325
1-20 |
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1981-2000 |
|
2081-2100 |
|
2121-2140 |
2141-2160 |
2161-2180 |
2181-2200 |
2201-2220 |
2221-2240 |
2241-2260 |
2281-2300 |
|
2381-2400 |
|
2581-2600 |
|
2781-2800 |
|
2981-3000 |
|
3181-3200 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6325 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Hudební domino – hudební značky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,27 MB | Mgr. Vendula Dovole | 24. 04. 2018 | 2617 | ||
Sněhuláci +/−10 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 656,80 kB | Mgr. Vendula Dovole | 28. 05. 2018 | 2227 | ||
My pet | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,40 MB | Magdalena Málková | 02. 04. 2009 | 6580 | ||
Países y nacionalidades | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 165,22 kB | Lucie Hopfová | 20. 09. 2010 | 1295 | ||
Fyzika – procvičování převodů jednotek délky, hmotnosti, času a objemu | ![]() | ![]() | ![]() | 214,98 kB | Zdeněk Hanzelín | 27. 06. 2018 | 2905 | ||
Vzduch, ochrana ovzduší | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,12 MB | Mgr. Vlastimil Vaněk | 17. 07. 2009 | 9373 | ||
Postupný poměr – základní tvar | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,18 MB | Mgr. Radomír Macháň | 18. 03. 2009 | 8422 | ||
Založení města – Šimon z Mejta | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 96,67 kB | Mgr. Michal Kašpar | 04. 02. 2009 | 4391 | ||
Procvičování vyjmenovaných slov po B | ![]() | ![]() | ![]() | 197,62 kB | Zdeněk Hanzelín | 12. 06. 2018 | 1749 | ||
Karetní hra „Černý Petr" – násobení a dělení číslem 9 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 87,96 kB | PhDr. Věra Holotová | 22. 01. 2009 | 3616 | ||
Nakupujeme | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 7,30 MB | Mgr. Lucie Barillová | 10. 01. 2017 | 27455 | ||
Státy Evropské unie | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,28 MB | PhDr. Věra Holotová | 06. 02. 2009 | 8648 | ||
Květiny +100 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 657,71 kB | Mgr. Vendula Dovole | 05. 06. 2018 | 2455 | ||
Umím se slušně ozvat | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 52,22 kB | Bohuslava Lormanova | 22. 04. 2009 | 5724 | ||
Církevní řády ve středověku | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,20 MB | 1 komentář | Monika Vaňková | 13. 01. 2011 | 10664 | |
Poznej bankovky a mince | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,71 MB | Mgr. Lucie Barillová | 06. 12. 2016 | 2828 | ||
Čtení s porozuměním – písnička pro zajíčka | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 273,78 kB | Mgr. Hana Kuciánová | 28. 05. 2009 | 3479 | ||
Vnitřní energie, teplo – otázky | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 288,62 kB | Mgr. Marek Killar | 23. 03. 2009 | 6367 | ||
V knihovně – práce s daty | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 464,78 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 17. 12. 2010 | 3818 | ||
Smršťovka | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 353,73 kB | 1 komentář | Lubomír Šára | 14. 04. 2009 | 8198 |
1-20 |
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1981-2000 |
|
2081-2100 |
|
2121-2140 |
2141-2160 |
2161-2180 |
2181-2200 |
2201-2220 |
2221-2240 |
2241-2260 |
2281-2300 |
|
2381-2400 |
|
2581-2600 |
|
2781-2800 |
|
2981-3000 |
|
3181-3200 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6325 |