- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
- Jazyk a jazyková komunikace (2023)
- Matematika a její aplikace (1472)
- Informační a komunikační technologie (147)
- Člověk a jeho svět (561)
- Člověk a společnost (278)
- Člověk a příroda (1417)
- Umění a kultura (90)
- Člověk a zdraví (51)
- Člověk a svět práce (46)
- Doplňující vzdělávací obory (11)
- Osobnostní a sociální výchova (139)
- Výchova demokratického občana (34)
- Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (41)
- Multikulturní výchova (16)
- Environmentální výchova (54)
- Mediální výchova (34)
- Čtenářská gramotnost (0)
- Matematická gramotnost (1)
- Přírodovědná gramotnost (0)
- Finanční gramotnost (0)
- Jazyková gramotnost (4)
- ICT gramotnost (0)
celkem: 6331
1-20 |
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2181-2200 |
|
2381-2400 |
|
2581-2600 |
|
2781-2800 |
|
2881-2900 |
|
2921-2940 |
2941-2960 |
2961-2980 |
2981-3000 |
3001-3020 |
3021-3040 |
3041-3060 |
3081-3100 |
|
3181-3200 |
|
3381-3400 |
|
3581-3600 |
|
3781-3800 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6331 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Násobení mnohočlenů | ![]() ![]() | ![]() | 570,57 kB | Ing. Kamila Kočová | 31. 05. 2011 | 10537 | |||
Procenta 2 | ![]() ![]() | ![]() | 569,68 kB | Mgr. Eva Černá | 21. 09. 2010 | 3328 | |||
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje | ![]() ![]() | 569,58 kB | Zdeněk Hanzelín | 08. 04. 2011 | 3451 | ||||
Prověrky – výpočet rychlosti, dráhy a času | ![]() ![]() | ![]() | 569,37 kB | Mgr. Michal Kapoun | 01. 04. 2010 | 4501 | |||
Měříme a odhadujeme s Dlouhými | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 569,28 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 01. 11. 2010 | 3179 | ||
Do you know animals? | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 569,06 kB | 1 komentář | Bc. Hana Myslivcová | 20. 04. 2011 | 3481 | |
Hraj si s námi – povolání | ![]() ![]() | ![]() | 568,80 kB | Mgr. Dana Šafránková | 11. 10. 2010 | 5056 | |||
Pexeso – vyjmenovaná slova | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 568,06 kB | Aneta Zemanová | 25. 10. 2018 | 4276 | ||
Test z fyziky na téma látky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 568,03 kB | Zdeněk Hanzelín | 17. 02. 2011 | 2110 | ||
Staň se meteorologem | ![]() ![]() | ![]() | 567,35 kB | Zdeněk Hanzelín | 06. 04. 2011 | 1828 | |||
Polární den a noc | ![]() | ![]() | 567,30 kB | Tomasz Nogol | 21. 11. 2011 | 5285 | |||
Na nákupech s číslovkami | ![]() ![]() | ![]() | 566,91 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 01. 06. 2011 | 3727 | |||
Interaktivní procvičování anglických slovíček na téma lidské tělo | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 566,83 kB | Zdeněk Hanzelín | 17. 06. 2013 | 4578 | ||
Domácí pomocníci | ![]() ![]() | ![]() | 565,82 kB | Renata Bachtíková | 05. 08. 2011 | 2638 | |||
Tísňová volání | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 565,65 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 08. 11. 2010 | 4583 | ||
What is brown? | ![]() ![]() | ![]() | 564,45 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 26. 01. 2010 | 1597 | |||
Soubor interaktivních cvičení | ![]() | ![]() | ![]() | 563,92 kB | Mgr Otmar Němec | 08. 11. 2011 | 7664 | ||
Čtení může být i zábava | ![]() ![]() | ![]() | 563,32 kB | Ing. Dominik Csato | 10. 08. 2010 | 3487 | |||
Kanada | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 562,48 kB | 2 komentáře | Mgr. Dagmar Suchá | 04. 09. 2009 | 4612 | |
Fyzika – vzorec pro výpočet rychlosti, dráhy a času | ![]() ![]() | 562,46 kB | Zdeněk Hanzelín | 12. 07. 2011 | 41701 |
1-20 |
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2181-2200 |
|
2381-2400 |
|
2581-2600 |
|
2781-2800 |
|
2881-2900 |
|
2921-2940 |
2941-2960 |
2961-2980 |
2981-3000 |
3001-3020 |
3021-3040 |
3041-3060 |
3081-3100 |
|
3181-3200 |
|
3381-3400 |
|
3581-3600 |
|
3781-3800 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6331 |