- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
- Jazyk a jazyková komunikace (2023)
- Matematika a její aplikace (1472)
- Informační a komunikační technologie (147)
- Člověk a jeho svět (560)
- Člověk a společnost (278)
- Člověk a příroda (1416)
- Umění a kultura (90)
- Člověk a zdraví (51)
- Člověk a svět práce (46)
- Doplňující vzdělávací obory (11)
- Osobnostní a sociální výchova (139)
- Výchova demokratického občana (34)
- Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (41)
- Multikulturní výchova (16)
- Environmentální výchova (54)
- Mediální výchova (34)
- Čtenářská gramotnost (0)
- Matematická gramotnost (1)
- Přírodovědná gramotnost (0)
- Finanční gramotnost (0)
- Jazyková gramotnost (4)
- ICT gramotnost (0)
celkem: 6329
1-20 |
181-200 |
|
281-300 |
|
321-340 |
341-360 |
361-380 |
381-400 |
401-420 |
421-440 |
441-460 |
481-500 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6329 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Ruský program – Inspirace Kandinskij | ![]() | ![]() | ![]() | 2,53 MB | MgA Sevdalina Kovářová Kostadinova | 18. 02. 2019 | 1001 | ||
České země po husitských válkách | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 2,29 MB | Mgr. Ivana Pekárková | 02. 10. 2017 | 2475 | |
Geologické riskuj | ![]() | ![]() | ![]() | 8,56 MB | 2 komentáře | Mgr. Markéta Pravdová | 04. 10. 2017 | 2286 | |
Habsburkové na českém trůně II. | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 6,90 MB | Mgr. Ivana Pekárková | 18. 10. 2017 | 2591 | ||
Pampeliškování – postup pracovní činnosti | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 6,10 MB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 30. 10. 2017 | 3857 | |
Kdo snědl salát? | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 240,42 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 28. 11. 2017 | 3931 | |
Struktura města – aneb, kam chodíme na zmrzlinu | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 284,92 kB | Petr Tišl | 18. 12. 2017 | 1231 | ||
Jižní Asie | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 2,70 MB | Mgr. Jan Zicha | 15. 02. 2011 | 10057 | |||
Savci – způsoby výživy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 74,58 kB | 2 komentáře | Petr Tišl | 10. 01. 2018 | 1954 | |
(Ja)hodování | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 2,33 MB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 11. 11. 2019 | 2360 | |
„Banánové republiky“ v oblasti Latinské Ameriky I. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,38 MB | Petr Tišl | 23. 10. 2019 | 2223 | ||
Habsburkové na českém trůně III. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,58 MB | Mgr. Ivana Pekárková | 27. 03. 2018 | 1946 | ||
Invazní druhy – robalo nilský | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,09 MB | Petr Tišl | 14. 01. 2020 | 715 | ||
GIS – praktické úkoly | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,58 MB | 2 komentáře | Petr Tišl | 06. 01. 2020 | 1898 | |
Práce s klimadiagramy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 6,27 MB | Petr Tišl | 20. 01. 2020 | 1640 | ||
Habsburkové na českém trůně IV. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 16,13 MB | Mgr. Ivana Pekárková | 05. 04. 2018 | 1453 | ||
Práce s atlasem | ![]() | ![]() | 917,67 kB | Mgr. Václav Duffek, Mgr. Markéta Pluháčková, Ph.D., RNDr. Václav Stacke, Ph.D. | 10. 10. 2019 | 1604 | |||
Odkud pochází oblečení | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,31 MB | Petr Tišl | 03. 10. 2018 | 1186 | ||
Kočka leze oknem, pes dírou – píseň | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,56 MB | 2 komentáře | Mgr. Miroslav Pěnička | 22. 06. 2011 | 12760 | |
Oblasti světového rybolovu | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,40 MB | Petr Tišl | 04. 12. 2018 | 1391 |
1-20 |
181-200 |
|
281-300 |
|
321-340 |
341-360 |
361-380 |
381-400 |
401-420 |
421-440 |
441-460 |
481-500 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6321-6329 |