- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vzdělávací oblast/Průřezové téma/Gramotnost
- Jazyk a jazyková komunikace (2023)
- Matematika a její aplikace (1472)
- Informační a komunikační technologie (147)
- Člověk a jeho svět (560)
- Člověk a společnost (278)
- Člověk a příroda (1416)
- Umění a kultura (90)
- Člověk a zdraví (51)
- Člověk a svět práce (46)
- Doplňující vzdělávací obory (11)
- Osobnostní a sociální výchova (139)
- Výchova demokratického občana (34)
- Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (41)
- Multikulturní výchova (16)
- Environmentální výchova (54)
- Mediální výchova (34)
- Čtenářská gramotnost (0)
- Matematická gramotnost (1)
- Přírodovědná gramotnost (0)
- Finanční gramotnost (0)
- Jazyková gramotnost (4)
- ICT gramotnost (0)
celkem: 6329
1-20 |
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5181-5200 |
|
5381-5400 |
|
5581-5600 |
|
5781-5800 |
|
5981-6000 |
|
6021-6040 |
6041-6060 |
6061-6080 |
6081-6100 |
6101-6120 |
6121-6140 |
6141-6160 |
6181-6200 |
|
6321-6329 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Různé podoby poezie | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 107,72 kB | Mgr. Jakub Horálek | 01. 06. 2008 | 9020 | |
Matematická pověst – Svídnice | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 158,97 kB | Lubomír Šára | 01. 06. 2008 | 6062 | ||
Sexuální deviace | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 45,62 kB | Martina Hlaváčková | 01. 06. 2008 | 10233 | ||
Druhá mocnina a odmocnina | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 376,96 kB | Kamila Mužíková | 31. 05. 2008 | 21272 | ||
Válec v praxi | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,45 MB | Kamila Mužíková | 31. 05. 2008 | 4532 | ||
Co už víme o elektrickém proudu | ![]() ![]() | ![]() | 1,47 MB | Mgr. Marek Killar | 31. 05. 2008 | 4411 | |||
Čočky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,73 MB | Mgr. Marek Killar | 31. 05. 2008 | 7312 | ||
Gravitační síla. Gravitační pole | ![]() ![]() | ![]() | 7,70 MB | Mgr. Marek Killar | 31. 05. 2008 | 9766 | |||
Měření objemu | ![]() ![]() | ![]() | 3,84 MB | Mgr. Marek Killar | 31. 05. 2008 | 6767 | |||
Měření délky | ![]() ![]() | ![]() | 8,45 MB | Mgr. Marek Killar | 31. 05. 2008 | 7150 | |||
Měření času | ![]() ![]() | ![]() | 4,95 MB | Mgr. Marek Killar | 31. 05. 2008 | 7697 | |||
Svědectví Viktora Laše | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 165,27 MB | 4 komentáře | Martin Šmok | 29. 05. 2008 | 10358 |
Pečuji o sebe | ![]() | ![]() | ![]() | 330,24 kB | Mgr. Petra Stanjurová | 29. 05. 2008 | 8464 | ||
Didaktická hra domino (řada vyjmenovaných slov po z) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,31 MB | Miloš Novotný, Markéta Krátká | 29. 05. 2008 | 4825 | ||
Didaktická hra domino (řada vyjmenovaných slov po v) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 6,04 MB | Miloš Novotný, Markéta Krátká | 29. 05. 2008 | 4952 | ||
Didaktická hra domino (řada vyjmenovaných slov po s) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 6,36 MB | Miloš Novotný, Markéta Krátká | 29. 05. 2008 | 4597 | ||
Didaktická hra domino (řada vyjmenovaných slov po p) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 8,12 MB | Miloš Novotný, Markéta Krátká | 29. 05. 2008 | 5471 | ||
Didaktická hra domino (řada vyjmenovaných slov po M) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 8,35 MB | Miloš Novotný, Markéta Krátká | 29. 05. 2008 | 5871 | ||
Didaktická hra domino (řada vyjmenovaných slov po l) | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 7,89 MB | Miloš Novotný, Markéta Krátká | 29. 05. 2008 | 7057 | ||
Měření teploty | ![]() ![]() | ![]() | 2,45 MB | Mgr. Marek Killar | 29. 05. 2008 | 6615 |
1-20 |
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5181-5200 |
|
5381-5400 |
|
5581-5600 |
|
5781-5800 |
|
5981-6000 |
|
6021-6040 |
6041-6060 |
6061-6080 |
6081-6100 |
6101-6120 |
6121-6140 |
6141-6160 |
6181-6200 |
|
6321-6329 |