- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Činnost
- Všechny činnosti (876)
- Cizí jazyk (2)
- Dramatické (0)
- Ekologie (7)
- Enviromentální (5)
- Etické (0)
- Grafomotorické (107)
- Hudební (4)
- Jazykové (25)
- Literární (1)
- Logopedické (4)
- Multikulturní (2)
- Pohybové (0)
- Poznávací (48)
- Poznávací, rozumové (314)
- Předmatematické (184)
- Výtvarné (23)
- Smyslové, citové (21)
- Sociální (2)
- Sexuální (0)
Speciální vzdělávací potřeby
- - žádné - (876)
- tělesné postižení (0)
- zrakové postižení (2)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk (0)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk (0)
- vady řeči (31)
- mentální postižení - lehké (14)
- mentální postižení - střední (4)
- mentální postižení - těžké (0)
- MP a další postižení (0)
- kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči (0)
- autisté/děti s autistickými rysy + další postižení (30)
- autismus (3)
- poruchy pozornosti a vnímání (7)
- z odlišného sociokulturního prostředí (0)
- z cizojazyčného prostředí (0)
celkem: 967
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
|
421-440 |
441-460 |
461-480 |
481-500 |
501-520 |
521-540 |
541-560 |
581-600 |
|
781-800 |
|
961-967 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Hledej obrázek | ![]() ![]() | ![]() | 156,55 kB | Katarzyna Nogolová | 15. 09. 2011 | 1910 | |||
Světlá – tmavá | ![]() ![]() | ![]() | 294,73 kB | Mgr. Klára Soldánová | 04. 01. 2016 | 1227 | |||
Lego – uspořádání bodů | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 7,34 MB | Helena Piskáčková | 29. 08. 2011 | 2195 | ||
Kreslení s počítáním | ![]() ![]() | ![]() | 2,56 MB | Mgr. Klára Soldánová | 26. 01. 2016 | 2832 | |||
Vybarvování geometrických tvarů | ![]() ![]() | ![]() | 53,39 kB | Mgr. Edita Havránková | 02. 09. 2011 | 3414 | |||
Zrakové vnímání II. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 572,17 kB | Věra Fišerová | 12. 02. 2016 | 1150 | ||
Vybarvuj podle diktátu | ![]() ![]() | ![]() | 323,56 kB | Katarzyna Nogolová | 31. 08. 2011 | 2485 | |||
Zrakové vnímání IV. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 639,75 kB | Věra Fišerová | 15. 02. 2016 | 872 | ||
Prostři správně stůl | ![]() ![]() | 476,80 kB | Mgr. Edita Havránková | 03. 10. 2011 | 2483 | ||||
Zrakové vnímání interaktivně I. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,24 MB | Věra Fišerová | 17. 02. 2016 | 1211 | ||
Strašidlákov | ![]() | ![]() | 1,39 MB | Mgr. Edita Havránková | 30. 11. 2011 | 6937 | |||
Zrakové vnímání V. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,27 MB | Věra Fišerová | 15. 02. 2016 | 1057 | ||
Kolik je…? | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,28 MB | Ing. Jan Fišer | 09. 09. 2011 | 2501 | ||
Grafomotorické listy | ![]() ![]() | ![]() | 896,40 kB | Mgr. Klára Soldánová | 16. 02. 2016 | 2399 | |||
Logopedie – hrajeme si B | ![]() | ![]() | 4,49 MB | Ing. Jan Fišer | 22. 11. 2011 | 3753 | |||
Zrakové vnímání VII. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 752,69 kB | Věra Fišerová | 25. 02. 2016 | 1420 | ||
Logopedie – hrajeme si P | ![]() | ![]() | 4,09 MB | Ing. Jan Fišer | 25. 11. 2011 | 3615 | |||
Veršované divadélko | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 15,14 MB | Phdr. Romana Suchá, Vendula Hegerová | 18. 02. 2016 | 4371 | ||
Už počítám do pěti (deseti) | ![]() ![]() | ![]() | 2,58 MB | Katarzyna Nogolová | 26. 10. 2011 | 2785 | |||
Logopedie v obrázcích – Rozlišování dlouhých a krátkých samohlásek ve slově | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 9,87 MB | Ing. Jan Fišer | 21. 10. 2011 | 4976 |
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
|
421-440 |
441-460 |
461-480 |
481-500 |
501-520 |
521-540 |
541-560 |
581-600 |
|
781-800 |
|
961-967 |