- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Očekávaný výstup
- rozpozná hlavní myšlenku a hlavní body středně dlouhého a náročnějšího čteného textu nebo vyslechnutého projevu (0)
- zorientuje se v textu, který obsahuje přiměřený počet neznámých slov (1)
- rozumí jasně vyslovovanému záměru nebo názoru mluvčího, autora, vypravěče nebo účastníka rozhovoru; (0)
- rozumí popisům událostí, osobním dopisům či jiné formě korespondence, např. e-mailu či textovým zprávám (0)
- rozpozná relevantní informace v krátkém textu nebo vyslechnutém projevu (0)
- porozumí složitějším návodům, předpisům, pokynům, technickým informacím k předmětům každodenní potřeby nebo z oblastí svých zájmů (0)
- odvozuje význam neznámých slov a víceslovných výrazů (0)
- účelně využívá překladový i výkladový slovník (0)
Jazyk materiálů
všechny (17) | CS (5) | EN (10) | DE (1) | PT (1)celkem: 1
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Práce s textem – historie fotbalu v Brazílii | ![]() ![]() | ![]() | 457,32 kB | Mgr. Bc. Martina Čermáková | 23. 04. 2019 | 1394 |