- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Speciální vzdělávací potřeby
- - žádné - (9997)
- tělesné postižení (1)
- zrakové postižení (2)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk (1)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk (0)
- vady řeči (32)
- mentální postižení - lehké (196)
- mentální postižení - střední (15)
- mentální postižení - těžké (0)
- MP a další postižení (0)
- kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči (7)
- autisté/děti s autistickými rysy + další postižení (30)
- autismus (3)
- dyslexie (56)
- dysortografie (3)
- dysgrafie (12)
- dyskalkulie (50)
- poruchy pozornosti a vnímání (7)
- z odlišného sociokulturního prostředí (2)
- z cizojazyčného prostředí (7)
celkem: 10421
1-20 |
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8181-8200 |
|
8381-8400 |
|
8581-8600 |
|
8781-8800 |
|
8881-8900 |
|
8921-8940 |
8941-8960 |
8961-8980 |
8981-9000 |
9001-9020 |
9021-9040 |
9041-9060 |
9081-9100 |
|
9181-9200 |
|
9381-9400 |
|
9581-9600 |
|
9781-9800 |
|
9981-10000 |
|
10421-10421 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
English Time – DVD – Mr. Wolf | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 54,15 MB | Stephen Raymond Watts | 08. 06. 2010 | 1643 | ||
Zaměstnání a podnikání | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 99,50 kB | 1 komentář | Kateřina Charvátová | 07. 04. 2014 | 1643 | |
Lotrinsko | ![]() ![]() | ![]() | 2,52 MB | Mgr. Zdeněk Sotolář | 07. 10. 2010 | 1643 | |||
Zásady pro návrh úprav tokú I | ![]() ![]() | ![]() | 809,43 kB | Ing. Hana Matoušková | 11. 11. 2011 | 1642 | |||
Chatterbox Bingo IV (6–10) | ![]() ![]() | ![]() | 919,45 kB | Mgr. Norbert Tlustý | 08. 01. 2010 | 1642 | |||
Minerální látky II – mikroelementy a stopové prvky | ![]() ![]() | 1,94 MB | Ing Lydie Klementová | 16. 12. 2013 | 1641 | ||||
Nombres | ![]() ![]() | ![]() | 613,07 kB | Ing. Dominik Csato | 27. 01. 2011 | 1640 | |||
Hrajeme si s francouzským jazykem – naše zvířata | ![]() ![]() | ![]() | 2,23 MB | Dušan Goš | 15. 02. 2011 | 1640 | |||
Souslednost časová v angličtině | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 131,57 kB | Šimon Daníček | 15. 06. 2017 | 1640 | ||
Vyrovnávání se s minulostí? | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,10 MB | Mgr. Marcela Svejkovská | 22. 04. 2014 | 1639 | ||
Jak ČNB rozhoduje o nastavení úrokových sazeb | ![]() | ![]() | 425,98 kB | Jan Filáček | 10. 12. 2010 | 1639 | |||
Can you find the things? | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 2,81 MB | RNDr. Radomíra Kučerová | 24. 05. 2012 | 1637 | |||
Risk – Harry Potter | ![]() | ![]() | ![]() | 1,04 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 13. 08. 2018 | 1637 | ||
Das Werkzeug | ![]() | ![]() | 2,48 MB | Bogdan Nogol | 21. 11. 2011 | 1637 | |||
Shapes | ![]() | ![]() | 63,49 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 10. 12. 2009 | 1637 | |||
Základní diety – II. část | ![]() ![]() | 326,47 kB | Ing Lydie Klementová | 12. 12. 2013 | 1636 | ||||
Roční období – léto | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 998,73 kB | Mgr. Věra Kundratová | 31. 01. 2017 | 1636 | ||
Interaktivní omalovánky | ![]() | ![]() | 303,44 kB | Zdeněk Hanzelín | 20. 02. 2018 | 1635 | |||
Ozon | ![]() ![]() | ![]() | 267,53 kB | PaedDr. Radomír Hůrka | 20. 11. 2013 | 1635 | |||
Krytosemenné rostliny – břízovité | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 8,45 MB | Mgr. Irena Šlehoberová | 08. 07. 2013 | 1634 |
1-20 |
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8181-8200 |
|
8381-8400 |
|
8581-8600 |
|
8781-8800 |
|
8881-8900 |
|
8921-8940 |
8941-8960 |
8961-8980 |
8981-9000 |
9001-9020 |
9021-9040 |
9041-9060 |
9081-9100 |
|
9181-9200 |
|
9381-9400 |
|
9581-9600 |
|
9781-9800 |
|
9981-10000 |
|
10421-10421 |