- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Speciální vzdělávací potřeby
- - žádné - (9998)
- tělesné postižení (1)
- zrakové postižení (2)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk (1)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk (0)
- vady řeči (32)
- mentální postižení - lehké (196)
- mentální postižení - střední (15)
- mentální postižení - těžké (0)
- MP a další postižení (0)
- kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči (7)
- autisté/děti s autistickými rysy + další postižení (30)
- autismus (3)
- dyslexie (56)
- dysortografie (3)
- dysgrafie (12)
- dyskalkulie (50)
- poruchy pozornosti a vnímání (7)
- z odlišného sociokulturního prostředí (2)
- z cizojazyčného prostředí (7)
celkem: 10422
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
|
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10422 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Tatsachen über Deutschland – unser Nachbarland Sachsen | ![]() ![]() | ![]() | 91,42 kB | Mgr. Bc. Veronika Škvárová | 06. 09. 2010 | 3797 | |||
Romský holocaust | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,68 MB | Mgr. Marcela Svejkovská | 24. 02. 2016 | 1202 | ||
Druháci a matematika 3 – Opakujeme sčítání, odčítání do 20 | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,40 MB | PaedDr. Marie Janků | 20. 08. 2010 | 5119 | ||
Přírodní ohrožení a rizika – zemětřesení | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 1,68 MB | 1 komentář | Mgr. Jan Šperl | 22. 09. 2008 | 5395 |
Několik zastávek v „Jáchymovském pekle“ | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,04 MB | Mgr. Marcela Svejkovská | 23. 02. 2016 | 868 | ||
Zrakové vnímání VI. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,67 MB | Věra Fišerová | 25. 02. 2016 | 1099 | ||
Přemýšlej | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,04 MB | Mgr. Eva Macháčková | 25. 02. 2016 | 2764 | ||
Německo – socioekonomická charakteristika státu | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 6,86 MB | Mgr. Jan Zicha | 17. 09. 2015 | 1546 | ||
Slova s ny-ný a ni-ní s obrázky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,10 MB | Mgr. Renata Nogolová | 24. 06. 2010 | 8856 | ||
Veršované divadélko | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 15,14 MB | Phdr. Romana Suchá, Vendula Hegerová | 18. 02. 2016 | 4221 | ||
Slabikohraní | ![]() | ![]() | ![]() | 3,17 MB | Mgr. Věra Kundratová | 03. 12. 2015 | 2168 | ||
Mechorosty | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 7,71 MB | Bc. Jana Míková | 16. 09. 2010 | 4099 | ||
Tvrdé souhlásky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 13,30 MB | Mgr. Věra Kundratová | 15. 10. 2015 | 4017 | ||
Hraní s geometrickými tvary | ![]() | ![]() | ![]() | 202,75 kB | Mgr. Věra Kundratová | 26. 10. 2015 | 2718 | ||
Velikonoční testík | ![]() | ![]() | ![]() | 113,46 kB | RNDr. Michaela Ševečková | 19. 03. 2015 | 3585 | ||
Piktogramy v katalogu cestovní kanceláře | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 339,59 kB | Mgr. Dagmar Csatová | 30. 03. 2010 | 3234 | ||
Středověká malá násobilka | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,71 MB | Lubomír Šára | 21. 11. 2008 | 35880 | ||
Pracovní tábor Panenské Břežany | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 138,71 MB | Martin Šmok | 09. 10. 2008 | 3896 | |
Praha – vlastivědná matematika | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 102,70 kB | 3 komentáře | Mgr. Jaroslava Hrnčárková | 04. 02. 2009 | 7163 | |
Druháci a matematika 5 – Opakujeme sčítání | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,38 MB | PaedDr. Marie Janků | 24. 08. 2010 | 5141 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
|
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10422 |