- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Speciální vzdělávací potřeby
- - žádné - (10002)
- tělesné postižení (1)
- zrakové postižení (2)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk (1)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk (0)
- vady řeči (32)
- mentální postižení - lehké (197)
- mentální postižení - střední (15)
- mentální postižení - těžké (0)
- MP a další postižení (0)
- kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči (7)
- autisté/děti s autistickými rysy + další postižení (30)
- autismus (3)
- dyslexie (56)
- dysortografie (3)
- dysgrafie (12)
- dyskalkulie (50)
- poruchy pozornosti a vnímání (7)
- z odlišného sociokulturního prostředí (2)
- z cizojazyčného prostředí (7)
celkem: 10427
1-20 |
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8181-8200 |
|
8381-8400 |
|
8581-8600 |
|
8781-8800 |
|
8881-8900 |
|
8921-8940 |
8941-8960 |
8961-8980 |
8981-9000 |
9001-9020 |
9021-9040 |
9041-9060 |
9081-9100 |
|
9181-9200 |
|
9381-9400 |
|
9581-9600 |
|
9781-9800 |
|
9981-10000 |
|
10421-10427 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Excel a Calc pro pokročilé | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 84,67 kB | Tomáš Sokolář | 13. 07. 2009 | 5185 | ||
Pomoz šnečkovi | ![]() | ![]() | ![]() | 363,65 kB | Lucie Sirůčková, DiS | 13. 07. 2009 | 2002 | ||
Listy | ![]() | ![]() | 420,86 kB | Bc. Michaela Gondeková | 13. 07. 2009 | 4422 | |||
Einkaufen macht Spaß | ![]() ![]() | ![]() | 205,32 kB | 2 komentáře | Mgr. Věra Luxová | 10. 07. 2009 | 3801 | ||
Počítáme s procenty | ![]() ![]() | ![]() | 54,13 kB | Mgr. Dagmar Suchá | 10. 07. 2009 | 4229 | |||
Počítej do pěti | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,34 MB | Bc. Regina Pivková | 10. 07. 2009 | 3132 | ||
Kolik je hodin? | ![]() | ![]() | 199,17 kB | Mgr. Dagmar Suchá | 10. 07. 2009 | 5237 | |||
Muchomůrky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 418,19 kB | Lucie Sirůčková, DiS | 09. 07. 2009 | 2755 | ||
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch | ![]() ![]() | ![]() | 409,22 kB | Mgr. Iveta Doležalová | 09. 07. 2009 | 11272 | |||
Procvičování | ![]() ![]() | ![]() | 54,36 kB | Mgr. Alena Ščuková | 09. 07. 2009 | 5512 | |||
Lineární funkce s absolutní hodnotou | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 158,72 kB | Mgr. Jitka Ungermannová | 09. 07. 2009 | 9718 | |||
Najdi dva stejné obrázky | ![]() ![]() | ![]() | 1,52 MB | Bc. Regina Pivková | 09. 07. 2009 | 2270 | |||
Jak se žilo ve starověkém Římě | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,62 MB | 1 komentář | Mgr. Helmut Harzer | 08. 07. 2009 | 5656 | |
Česká republika – demokratický stát | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,12 MB | 4 komentáře | Mgr. Lubomír Šára | 08. 07. 2009 | 19555 | |
Vlastnosti látek – pracovní list | ![]() ![]() | ![]() | 475,50 kB | Mgr. Radka Poláková | 08. 07. 2009 | 5827 | |||
Artikulace samohlásek | ![]() | ![]() | 589,96 kB | Mgr. Lenka Říhová | 08. 07. 2009 | 10336 | |||
Balonky | ![]() ![]() | ![]() | 106,18 kB | Lucie Sirůčková, DiS | 08. 07. 2009 | 2598 | |||
Najdi čísla | ![]() ![]() | ![]() | 47,90 kB | Bc. Regina Pivková | 07. 07. 2009 | 2872 | |||
Osmisměrka – květ | ![]() ![]() | ![]() | 117,23 kB | Ivo Motýl, Mgr. Miroslav Navrátil | 07. 07. 2009 | 4674 | |||
Crossword – animals | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 116,39 kB | 4 komentáře | Mgr. Radka Poláková | 07. 07. 2009 | 4126 |
1-20 |
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8181-8200 |
|
8381-8400 |
|
8581-8600 |
|
8781-8800 |
|
8881-8900 |
|
8921-8940 |
8941-8960 |
8961-8980 |
8981-9000 |
9001-9020 |
9021-9040 |
9041-9060 |
9081-9100 |
|
9181-9200 |
|
9381-9400 |
|
9581-9600 |
|
9781-9800 |
|
9981-10000 |
|
10421-10427 |