- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Speciální vzdělávací potřeby
- - žádné - (10007)
- tělesné postižení (1)
- zrakové postižení (2)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk (1)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk (0)
- vady řeči (32)
- mentální postižení - lehké (197)
- mentální postižení - střední (15)
- mentální postižení - těžké (0)
- MP a další postižení (0)
- kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči (7)
- autisté/děti s autistickými rysy + další postižení (30)
- autismus (3)
- dyslexie (56)
- dysortografie (3)
- dysgrafie (12)
- dyskalkulie (50)
- poruchy pozornosti a vnímání (7)
- z odlišného sociokulturního prostředí (2)
- z cizojazyčného prostředí (7)
celkem: 10432
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
821-840 |
841-860 |
861-880 |
881-900 |
901-920 |
921-940 |
941-960 |
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10432 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Opakování učiva 4. ročníku | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 128,07 kB | Kateřina Vokrouhlíková | 02. 03. 2016 | 17202 | ||
Countable and uncountable nouns | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 83,14 kB | Milan Novotný | 01. 03. 2016 | 1714 | ||
Tvary a barvy | ![]() ![]() | ![]() | 1,54 MB | Zdeněk Hanzelín | 29. 02. 2016 | 1876 | |||
Tepelné zpracování | ![]() ![]() | ![]() | 44,96 kB | Ing. Iva Dufková | 29. 02. 2016 | 1288 | |||
Páťáci a matematika I. Poznáváme další přirozená čísla | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 5,82 MB | 1 komentář | PaedDr. Marie Janků | 29. 02. 2016 | 4234 | ||
Příběhy přeživších | ![]() ![]() | ![]() | 70,51 kB | Mgr. Marcela Svejkovská | 26. 02. 2016 | 1252 | |||
Diferenciace sykavek | ![]() ![]() | ![]() | 1,02 MB | Mgr. Věra Gošová | 26. 02. 2016 | 2117 | |||
Nenaplněný sen | ![]() ![]() | ![]() | 7,80 MB | 4 komentáře | Mgr. Marcela Svejkovská | 26. 02. 2016 | 1813 | ||
Počítačová grafika | ![]() ![]() | ![]() | 179,24 kB | Ing. Jitka Vlčková | 26. 02. 2016 | 2125 | |||
Španělské anagramy III. | ![]() ![]() | ![]() | 218,17 kB | Ing. Jitka Vlčková | 26. 02. 2016 | 861 | |||
Zvláštnosti větné stavby | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 125,56 kB | Mgr. Jarmila Karlovcová | 26. 02. 2016 | 5606 | |||
Blesk | ![]() ![]() | ![]() | 1,55 MB | Mgr Jarmila Hájková | 26. 02. 2016 | 2171 | |||
Čtvrťáci a matematika XVI. Povrch krychle, kvádru | ![]() ![]() | ![]() | 1,37 MB | PaedDr. Marie Janků | 26. 02. 2016 | 3769 | |||
Hláska R | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 365,18 kB | 1 komentář | Mgr. Věra Gošová | 25. 02. 2016 | 2349 | |
Významné události 20. století | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,04 MB | Mgr. Jitka Vrbová | 25. 02. 2016 | 5934 | ||
Čas | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 3,18 MB | Mgr. Alena Ščuková | 25. 02. 2016 | 2329 | ||
Zrakové vnímání VII. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 752,69 kB | Věra Fišerová | 25. 02. 2016 | 1442 | ||
Zrakové vnímání – kvarteto | ![]() ![]() | ![]() | 5,97 MB | Věra Fišerová | 25. 02. 2016 | 1685 | |||
Zrakové vnímání VI. | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,67 MB | Věra Fišerová | 25. 02. 2016 | 1142 | ||
Určujeme číslo a vzor podstatných jmen | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 797,23 kB | Mgr. Eva Macháčková | 25. 02. 2016 | 3453 |
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
821-840 |
841-860 |
861-880 |
881-900 |
901-920 |
921-940 |
941-960 |
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10432 |