- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Speciální vzdělávací potřeby
- - žádné - (10002)
- tělesné postižení (1)
- zrakové postižení (2)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk (1)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk (0)
- vady řeči (32)
- mentální postižení - lehké (197)
- mentální postižení - střední (15)
- mentální postižení - těžké (0)
- MP a další postižení (0)
- kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči (7)
- autisté/děti s autistickými rysy + další postižení (30)
- autismus (3)
- dyslexie (56)
- dysortografie (3)
- dysgrafie (12)
- dyskalkulie (50)
- poruchy pozornosti a vnímání (7)
- z odlišného sociokulturního prostředí (2)
- z cizojazyčného prostředí (7)
celkem: 10427
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10427 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Zvířata v QR kódech | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,14 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 26. 10. 2020 | 866 | ||
Napěťové děliče, frekvenčně nezávislé a závislé – interaktivní webová stránka | ![]() | ![]() | ![]() | 2,78 kB | Ing. Jitka Vlčková | 21. 10. 2020 | 822 | ||
Výlet | ![]() | ![]() | ![]() | 383,34 kB | Jitka Musilova | 19. 10. 2020 | 809 | ||
Věková struktura obyvatelstva | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,43 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 13. 10. 2020 | 689 | ||
Archimédův zákon pro ZŠ | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,11 MB | Mgr. Zdeněk Hromádka, Ph.D. | 05. 10. 2020 | 1408 | ||
Skládání slov – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 741,00 kB | Mgr. Vendula Dovole | 29. 09. 2020 | 1361 | ||
Tvrdé a měkké souhlásky v QR kódech | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,40 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 21. 09. 2020 | 1459 | ||
Hydrostatická tlaková síla | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 9,46 MB | Mgr. Zdeněk Hromádka, Ph.D. | 14. 09. 2020 | 1154 | ||
Násobení – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 409,26 kB | 3 komentáře | Mgr. Vendula Dovole | 07. 09. 2020 | 1802 | |
Největší společný dělitel a nejmenší společný násobek | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,53 MB | Mgr. Radomír Macháň | 01. 09. 2020 | 2032 | ||
Mluvená hebrejština – jedno souvětí a tak… | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 486,67 kB | 1 komentář | Šimon Daníček | 24. 08. 2020 | 916 | |
Jak zatraktivnit výuku historie jednoduchou animací | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 26,76 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 17. 08. 2020 | 1323 | ||
Atmosféra – počasí | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,53 MB | Mgr. Jan Zicha | 03. 08. 2020 | 1252 | ||
Tabulky a grafy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,05 MB | Mgr. Radomír Macháň | 21. 07. 2020 | 1062 | ||
Rovnice – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 2,88 MB | Mgr. Radomír Macháň | 09. 07. 2020 | 1214 | |
Města ČR v QR kódech | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,72 MB | Mgr. Tereza Chaloupková | 23. 06. 2020 | 1126 | ||
Kdo zabil Kennyho | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 897,76 kB | 2 komentáře | Petr Tišl | 02. 06. 2020 | 1440 | |
Nejvyšší hory ČR | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 1,73 MB | Mgr. Radomír Macháň | 27. 05. 2020 | 1499 | |
Slovní druhy – QR kódy | ![]() ![]() | ![]() | 445,91 kB | Mgr. Vendula Dovole | 20. 05. 2020 | 2466 | |||
Vypátrej slavnou osobnost Jižní Ameriky | ![]() ![]() | ![]() | 2,97 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 15. 05. 2020 | 1160 |
1-20 |
21-40 |
41-60 |
61-80 |
81-100 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10427 |