- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Speciální vzdělávací potřeby
- - žádné - (10002)
- tělesné postižení (1)
- zrakové postižení (2)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk (1)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk (0)
- vady řeči (32)
- mentální postižení - lehké (197)
- mentální postižení - střední (15)
- mentální postižení - těžké (0)
- MP a další postižení (0)
- kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči (7)
- autisté/děti s autistickými rysy + další postižení (30)
- autismus (3)
- dyslexie (56)
- dysortografie (3)
- dysgrafie (12)
- dyskalkulie (50)
- poruchy pozornosti a vnímání (7)
- z odlišného sociokulturního prostředí (2)
- z cizojazyčného prostředí (7)
celkem: 10427
1-20 |
81-100 |
|
121-140 |
141-160 |
161-180 |
181-200 |
201-220 |
221-240 |
241-260 |
281-300 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10427 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Procvičování minulého času prostého – lodě a domino | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 535,17 kB | Mgr. Bc. Martina Čermáková | 10. 04. 2019 | 1470 | ||
Čtení s porozuměním – Čas | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 15,58 MB | Mgr. Vendula Dovole | 09. 04. 2019 | 2711 | ||
Riskuj – starověké Řecko | ![]() | ![]() | ![]() | 5,50 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 08. 04. 2019 | 1664 | ||
Rovnováha na jednozvratné páce | ![]() | ![]() | ![]() | 154,02 kB | Zdeněk Hanzelín | 04. 04. 2019 | 1312 | ||
Druhy a skupenství látek – opakování | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 733,04 kB | Mgr. Jarmila Hájková | 03. 04. 2019 | 2095 | ||
Bludiště Pythagorova věta | ![]() ![]() | ![]() | 1,45 MB | RNDr. Jitka Rambousková | 02. 04. 2019 | 2036 | |||
Rovnováha na páce | ![]() | ![]() | ![]() | 109,93 kB | Zdeněk Hanzelín | 01. 04. 2019 | 1071 | ||
Lesní hospodářství | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | 2,14 MB | Mgr. Jan Zicha | 28. 03. 2019 | 1202 | |
Honba za pokladem – rovnice | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 306,12 kB | RNDr. Jitka Rambousková | 27. 03. 2019 | 1442 | ||
Bludiště – lineární funkce | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 2,40 MB | Mgr. Radomír Macháň | 26. 03. 2019 | 1005 | ||
Určování hmotnosti porovnáváním a vážením | ![]() | ![]() | ![]() | 309,27 kB | Zdeněk Hanzelín | 25. 03. 2019 | 839 | ||
Čtení s porozuměním – Houby | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 15,48 MB | Mgr. Vendula Dovole | 21. 03. 2019 | 2055 | ||
Karty – výrazy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,29 MB | Mgr. Radomír Macháň | 20. 03. 2019 | 1341 | ||
Interaktivní hra | ![]() | ![]() | ![]() | 6,06 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 19. 03. 2019 | 1024 | ||
Porozumění textu – Škola | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 6,33 MB | Mgr. Vendula Dovole | 18. 03. 2019 | 2368 | ||
Logická řada – výrazy | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,26 MB | Mgr. Radomír Macháň | 14. 03. 2019 | 1498 | ||
Interaktivní procvičování příkladů na sčítání, odčítání, násobení a dělení celých i záporných čísel | ![]() | ![]() | ![]() | 181,42 kB | Zdeněk Hanzelín | 13. 03. 2019 | 1781 | ||
Pranostiky | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 40,51 MB | Mgr. Vendula Dovole | 12. 03. 2019 | 2468 | ||
Lodě – soustavy rovnic | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 1,28 MB | Mgr. Radomír Macháň | 11. 03. 2019 | 1542 | ||
Druhy látek a jejich vlastnosti – Pracovní list | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 586,24 kB | Mgr. Jarmila Hájková | 07. 03. 2019 | 2072 |
1-20 |
81-100 |
|
121-140 |
141-160 |
161-180 |
181-200 |
201-220 |
221-240 |
241-260 |
281-300 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1181-1200 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10427 |