- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Speciální vzdělávací potřeby
- - žádné - (10008)
- tělesné postižení (1)
- zrakové postižení (2)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk (1)
- sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk (0)
- vady řeči (32)
- mentální postižení - lehké (197)
- mentální postižení - střední (15)
- mentální postižení - těžké (0)
- MP a další postižení (0)
- kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči (7)
- autisté/děti s autistickými rysy + další postižení (30)
- autismus (3)
- dyslexie (56)
- dysortografie (3)
- dysgrafie (12)
- dyskalkulie (50)
- poruchy pozornosti a vnímání (7)
- z odlišného sociokulturního prostředí (2)
- z cizojazyčného prostředí (7)
celkem: 10433
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1081-1100 |
|
1121-1140 |
1141-1160 |
1161-1180 |
1181-1200 |
1201-1220 |
1221-1240 |
1241-1260 |
1281-1300 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1981-2000 |
|
2181-2200 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10433 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Jednoduché doplňovačky | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 84,77 kB | Rostislav Solovský | 08. 01. 2015 | 8652 | |||
La carta de Barcelona | ![]() ![]() | ![]() | 84,89 kB | Ing. Jitka Křížová | 06. 06. 2012 | 1471 | |||
Závěrečná práce z českého jazyka pro 5. ročník | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 84,92 kB | 1 komentář | Mgr. Kamila Vávrová | 12. 10. 2010 | 24548 | |
Číslovky | ![]() ![]() | ![]() | 84,96 kB | 2 komentáře | Mgr. Vladimíra Moravová | 04. 04. 2011 | 5409 | ||
Počítáme s pohádkou | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 85,07 kB | PhDr. Věra Holotová | 03. 02. 2009 | 8407 | ||
Popis Harryho Pottera | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 85,10 kB | 2 komentáře | Mgr. Ludmila Kovaříková | 29. 10. 2010 | 10159 | |
Test – historická geologie | ![]() ![]() | 85,13 kB | Mgr Elena Sobotková | 17. 03. 2011 | 4096 | ||||
Zajímavosti z ruských reálií | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 85,15 kB | Mgr. Oxana Antošová | 26. 10. 2016 | 1602 | ||
Developer | ![]() ![]() | ![]() | 85,20 kB | 3 komentáře | Petr Tišl | 11. 02. 2010 | 1807 | ||
Lidské tělo | ![]() ![]() | ![]() | 85,24 kB | Tereza Vítová | 28. 01. 2009 | 13580 | |||
Koncovky solí – domino | ![]() ![]() | ![]() | 85,26 kB | RNDr. Radomíra Kučerová | 09. 11. 2010 | 2827 | |||
Počítáme do pěti | ![]() ![]() | ![]() | 85,37 kB | 1 komentář | Mgr. Dagmar Suchá | 27. 10. 2009 | 3978 | ||
Vyjmenovaná slova po B | ![]() ![]() ![]() | 85,43 kB | Bc. Karolína Kovářová | 29. 09. 2014 | 8258 | ||||
Infinitivní konstrukce statt…zu, ohne…zu | ![]() ![]() | ![]() | 85,52 kB | Mgr. Eva Chmelařová | 25. 02. 2014 | 1850 | |||
Jak na délku? | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 85,58 kB | Mgr. Petra Stanjurová | 23. 02. 2009 | 3660 | ||
Jihočeský kraj | ![]() ![]() | 85,62 kB | Mgr. Iveta Doležalová | 17. 06. 2010 | 4935 | ||||
La ciudad | ![]() ![]() | ![]() | 85,75 kB | Ing. Pavel Kříž | 03. 11. 2011 | 1500 | |||
Dominové karty – násobení, dělení | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 85,75 kB | 2 komentáře | Mgr. Libuše Sochorová | 22. 07. 2011 | 5551 | |
Literatura na přelomu 19. a 20. století | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 85,76 kB | 5 komentářů | Tomáš Effenberger | 09. 12. 2010 | 9714 | |
Povolání | ![]() ![]() | ![]() | 85,88 kB | Mgr. Eva Chmelařová | 29. 01. 2014 | 2047 |
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
981-1000 |
|
1081-1100 |
|
1121-1140 |
1141-1160 |
1161-1180 |
1181-1200 |
1201-1220 |
1221-1240 |
1241-1260 |
1281-1300 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1981-2000 |
|
2181-2200 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10433 |