- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
celkem: 10427
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
881-900 |
|
921-940 |
941-960 |
961-980 |
981-1000 |
1001-1020 |
1021-1040 |
1041-1060 |
1081-1100 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10427 |
Název materiálu | Formát | Hodnocení | Velikost | Komentáře | Autor | Publikováno | Zobrazení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ![]() ![]() | ||
Zelenina – poznávání | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 9,53 MB | Mgr. Jarmila Hájková | 16. 07. 2018 | 2506 | ||
Pádové otázky v QR kódech | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 142,68 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 02. 10. 2017 | 1516 | ||
Logické funkce v tabulkovém kalkulátoru | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 154,65 kB | 1 komentář | Mgr. Lenka Čižmárová | 08. 02. 2011 | 3550 | |
Větné vzorce v QR kódech | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 692,81 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 04. 10. 2017 | 2234 | ||
Occupations I (hledání a interaktivní přiřazování názvů zaměstnání) | ![]() ![]() | ![]() | 287,18 kB | Mgr. Otmar Němec | 14. 05. 2012 | 1395 | |||
Interaktivní hra – Lentilky Asie | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 15,67 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 23. 10. 2017 | 1347 | ||
Occupations III (hledání a interaktivní přiřazování názvů zaměstnání) | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 324,04 kB | Mgr. Otmar Němec | 28. 05. 2012 | 1550 | |||
Geografie sportu – kvíz | ![]() | ![]() | ![]() | 9,83 MB | Mgr. Markéta Pravdová | 05. 09. 2018 | 1079 | ||
Prostorové hádanky | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 538,27 kB | Mgr. Petra Cemerková Golová | 05. 10. 2017 | 4078 | ||
Celá čísla bez závorek (tři čísla) – nácvik – interaktivní | ![]() ![]() ![]() | ![]() | 207,40 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 13. 01. 2011 | 2850 | |||
Logická hradla OR – XNOR (interaktivní webová stránka) | ![]() | ![]() | ![]() | 3,04 kB | Ing. Jitka Vlčková | 04. 09. 2018 | 1070 | ||
Soubor interaktivních her pro předškoláky | ![]() | ![]() | ![]() | 2,79 MB | Zdeněk Hanzelín | 07. 08. 2017 | 2507 | ||
Celá čísla bez závorek – sčítání, odčítání (čtyři čísla) – test – interaktivní | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 258,50 kB | Mgr. Miroslav Pěnička | 03. 02. 2011 | 3496 | |||
Sloupkové počitadlo | ![]() | ![]() | 117,25 kB | Mgr. Eva Macháčková | 21. 11. 2011 | 2805 | |||
V lese | ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 4,58 MB | Mgr. Jarmila Hájková | 13. 09. 2018 | 2813 | ||
Česko-Slovenská republika. „Druhá republika“ | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 5,46 MB | Mgr. Marcela Svejkovská | 16. 10. 2018 | 1593 | ||
Prvoci | ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | 16,74 MB | Mgr. Miroslav Navrátil | 08. 02. 2010 | 21870 | |||
Číselná housenka | ![]() | ![]() | ![]() | 74,24 kB | Mgr. Eva Macháčková | 22. 11. 2011 | 5939 | ||
Zpracování drátu | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 9,74 MB | Mgr. Otmar Němec | 17. 10. 2017 | 1080 | ||
M. Kundera: Falešný autostop | ![]() ![]() | ![]() | ![]() | 159,29 kB | Mgr. Barbora Šteyerová | 19. 01. 2010 | 9964 |
1-20 |
181-200 |
|
381-400 |
|
581-600 |
|
781-800 |
|
881-900 |
|
921-940 |
941-960 |
961-980 |
981-1000 |
1001-1020 |
1021-1040 |
1041-1060 |
1081-1100 |
|
1181-1200 |
|
1381-1400 |
|
1581-1600 |
|
1781-1800 |
|
1981-2000 |
|
2981-3000 |
|
3981-4000 |
|
4981-5000 |
|
5981-6000 |
|
6981-7000 |
|
7981-8000 |
|
8981-9000 |
|
9981-10000 |
|
10421-10427 |