- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
What time is it?
Materiál byl publikován 24. 03. 2010 a od té doby byl 7149× zobrazen.
Hodnocení materiálu
Hodnocení týmu rvp.cz

Hodnocení uživatelů
počet hodnocení: 1.
Statistika hodnocení





Jak citovat
Licence

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.
Anotace | Materiál obsahuje dvě prezentace, které postupně vysvětlují tvoření času v angličtině. Pro procvičení látky je přiložen i pracovní list s několika cvičeními. |
---|---|
Autor | Andrea Kneislová (Autor) |
Jazyk | Angličtina |
Očekávaný výstup | napíše krátký text s použitím jednoduchých vět a slovních spojení o sobě, rodině, činnostech a událostech z oblasti svých zájmů a každodenního životadalší materiály k tomuto očekávanému výstupu » |
Speciální vzdělávací potřeby | - žádné - |
Klíčová slova | |
Druh učebního materiálu | Prezentace |
Druh interaktivity | Kombinované |
Cílová skupina | Žák |
Stupeň a typ vzdělávání | základní vzdělávání – první stupeň – druhé období |
Typická věková skupina | 10 - 12 let |
Celková velikost | 4,91 MB |
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
|
Soubory materiálu
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
Název souboru | Popis | Typ souboru | Velikost |
---|
stáhnout | Náhled | What time is it 1.odp | Prezentace 1 | ![]() | 1,56 MB |
stáhnout | Náhled | What time is it 1.ppt | Prezentace 1 | ![]() | 1,73 MB |
stáhnout | Náhled | What time is it 2.odp | Prezentace 2 | ![]() | 438,18 kB |
stáhnout | Náhled | What time is it 2.ppt | Prezentace 2 | ![]() | 595,97 kB |
stáhnout | Náhled | What time is it.doc | Pracovní list | ![]() | 299,52 kB |
stáhnout | Náhled | What time is it.odt | Pracovní list | ![]() | 282,95 kB |
Komentáře
vloženo: 10. 04. 2010, 21:28:40
V mnohém bych souhlasil, ale např. ve čtvrté třídě, kde se již čas učí, žákům dělá výrazný problém. a mohlo by je dosti zmást to hovorové : half six… toť jen poznatek z praxe
Přidat komentář
Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.
vloženo: 25. 03. 2010, 13:55:46
Dobrý den, dovolte mi reagovat na představované materiály. Kladně hodnotím postup polovin, čtvrtek po a do. Doporučil bych však drobné úpravy: „What time is it?“ je učebnicová verze, avšak frázi „What's the time?“ považuji za stejně často užívanou, je škoda, že není zmíněna. Naproti tomu jsou používané rozepsané tvary slovesa být, ovšem tak nikdo dneska nepíše nebo nemluví. Hodiny se probírají až po slovesu být, tudíž stažené tvary mohou být použity. Také bych chtěl reagovat na metodický nedostatek výuky týkající se způsobů vyjadřivání časů u nás a v Británii. Podle současných přístupů k výuce angličtiny není vhodné budovat u žáků struktury, které pak překládají. Proto se mi překládání „je půl po šesté“ jeví jako nevhodné. Tento způsob naráží i na skutečnost, že 6.30 je klidně „half seven“, nejen „half past six“. Chápu, že jde o začátečnickou angličtinu. V často užívaných obratech je, myslím, třeba objasňovat (minimálně zmiňovat) vše již od začátku. Jako velmi vhodný materiál k procvičení doporučuji Reward Starter Resource Pack od Macmillan Publishers, aktivita 20-Different lives.