Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou schémat, obrázků a odkazů na videa. Prezentace by měla sloužit jako obrazová a textová podpora k výuce vzácných plynů. Vhodná je i pro maturanty z chemie či pro přípravu žáků k přijímacím zkouškám nebo na různé soutěže. Je doporučena pro 1 vyučovací hodinu.
Vážený pane Křižko,
děkuji za zájem, který jste projevil. Gratuluji k tomu, že jste našel velmi vhodné odkazy k tématu a zkontroloval obsah schématu Lindeho postupu. Udělal jste víc než paní autorka - ta se hledání faktických informací v takovém rozsahu nevěnovala ani při tvorbě DUMu ani v reakci na můj komentář. Navíc jste za ní odpověděl. Jen je otázka, proč to musel dělat někdo jiný. Zodpovídat dotazy (a zodpovídat se) by přece jasně měla autorka. Asi jí to neučili v tanečních. Co se týče mých tanečních: Můj výchozí komentář jsem formuloval jako dotazy - ne jako konstatování chyb. Dával jsem paní Mgr. šanci vycouvat. Odpověděla jako dáma či Lady - nafoukaně. DUM je špatný, paní autorka by to měla přiznat.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.