Vážený pane kolego, děkuji za Váš názor. Já osobně rozhodně nepodceňuji inteligenci stahovatelů tohoto DUMu. Na okraj pro Vás: prvotní využití souboru je přímo na počítači - žákovské stanici, kde žáci například ve dvojici vybarvují příslušné řady příbuzných slov. Pokud nemáte ve třídě počítače, či je nechcete použít, lze listy vytisknout a slova vystříhat. Pastelkami podobně jako Vy jsme listy ani v jednom školním roce nevybarvovali. To je skutečně ztráta času. Co se týče metodického postupu doplňování i/y po obojetných souhláskách, zkuste třeba
http://malotrid…a-slova/ .
Inovativnost, originalita či duchaplnost? Spíš bych hledal v každé pomůcce, kterou chci s dětmi využít, zda splní to, co potřebuji, a v daném čase. Mnohé hodně originální pomůcky jsou k ničemu, alespoň v mém případě. Ale každý jsme jiný a i proto je zde toto úložiště - můžeme nejen vybírat, ale také předělávat a dodělávat.
Pěkný den.