- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vennovy diagramy
Materiál byl publikován 30. 10. 2009 a od té doby byl 18511× zobrazen.
Hodnocení materiálu
Hodnocení týmu rvp.cz

Hodnocení uživatelů
Jak citovat
Licence

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.
Anotace | Řešení slovních úloh s využitím Vennových diagramů. |
---|---|
Autor | Mgr. Václav Zemek (Autor) |
Jazyk | Čeština |
Očekávaný výstup | zdůvodňuje svůj postup a ověřuje správnost řešení problémudalší materiály k tomuto očekávanému výstupu » |
Speciální vzdělávací potřeby | - žádné - |
Klíčová slova | |
Druh učebního materiálu | Prezentace |
Druh interaktivity | Kombinované |
Cílová skupina | Žák |
Stupeň a typ vzdělávání | gymnaziální vzdělávání |
Typická věková skupina | 16 - 19 let |
Celková velikost | 2,18 MB |
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
|
Soubory materiálu
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
Název souboru | Popis | Typ souboru | Velikost |
---|
stáhnout | Náhled | Vennovy diagramy.odp | Prezentace | ![]() | 905,81 kB |
stáhnout | Náhled | Vennovy diagramy.ppt | Prezentace | ![]() | 1,27 MB |
Komentáře
vloženo: 04. 11. 2010, 18:50:58
Dobrý den. V prvním příkladu chybička :) Množina Z jsou totiž všechna čísla přirozená, pro která platí, že jsou menší než 10. To znamená, ze množina A, tedy množina všech čísel sudých, která je zároveň podmnožinou Z, nemůže obsahovat číslo 10, ač je sudé, neboť číslo 10 není menší než 10.
vloženo: 07. 11. 2010, 18:48:38
Za uvedené nedostatky se omlouvám. V zadání prvního příkladu jsem zapomněl napsat „nebo rovno 10“, v opravené verzi jsem tato slova doplnil. Obrázek jsem upravil tak, aby dojem o dalším rozdělení nemohl vzniknout.
vloženo: 08. 11. 2010, 10:15:42
Dobrý den,
materiál byl upraven.
Přidat komentář
Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.
vloženo: 24. 11. 2009, 09:36:46
Vennův diagram pro 4 množiny je celkem nevhodně znázorněn, student může nabýt dojmu, že oblastí je dohromady 18… Oblast, kde leží prvky, které nepatří ani do jedné z množin, je takto roztržena na tři samostatné oblasti…