Statistika

Materiál byl publikován 22. 01. 2008 a od té doby byl 2180× zobrazen.

Další materiály
Hodnocení materiálu

Hodnocení materiálu

Hodnocení týmu rvp.cz
Naše hodnocení – 3/5
Hodnocení uživatelů
 
Průměrné hodnocení: 3.33,
počet hodnocení: 3.
Hodnotit materiály mohou pouze registrovaní uživatelé.
Statistika hodnocení
hodnocení: 5 zatím nikdo hodnocení: 4 1 uživatel hodnocení: 3 2 uživatelé hodnocení: 2 zatím nikdo hodnocení: 1 zatím nikdo
 
Doporučit materiál

Jak citovat

HOPFINGER, Petr. Trojí pohled na Cromwella. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 22. 01. 2008, [cit. 2019-09-22]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/troji-pohled-na-cromwella.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 10499
Anotace

úskalí interpretace historických pramenů

Autor

Petr Hopfinger (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

rozlišuje různé zdroje historických informací, způsob jejich získávání a úskalí jejich interpretacedalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

Interpretace, pramen

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání gymnaziální vzdělávání
Typická věková skupina 16 - 19 let
Celková velikost 92,80 kB
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledtři pohledy na cromwella.docTrojí pohled na CromwellaDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word69,12 kB
stáhnoutNáhledtři pohledy na cromwella.odtTrojí pohled na CromwellaOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument23,68 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: MgA. Lukáš Križko
vloženo: 07. 02. 2008, 09:20:16

Moc zajímavý pracovní list.

2. autor: Vanda Brázdová
vloženo: 27. 02. 2008, 16:19:07

Myslím, že k demonstraci problému interpretace historických pramenů by bylo vhodnější vybrat jiné historické téma, přístupnější českému studentovi (např. husitství).Otázka číslo tři se mi zdá zbytečná (je přece jasné, že historik pracuje s prameny). Jinak se ale určitě jedná o přínosný materiál – vedenížáků ke kritice pramenů a informací vůbec je velice důležité, a materiálů a metodických postupů zatím není mnoho.Vhodné by určitě bylo zadat žákům další, navazující úkoly: např. by mohli v rámci samostatné práce seznámit ostatní s různými náhledy na jiné kontroverzní postavy historie.

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.