Domů > Materiály do výuky > základní vzdělávání > Systematické třídění organismů
Materiál do výuky

Systematické třídění organismů

4. 5. 2017 základní vzdělávání
Autor
Petr Tišl
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Pracovní list seznamuje žáky se základy systematického třídění organismů formou práce s textem a přiřazování charakteristických znaků jednotlivým říším.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list
307.9 kB
Dokument
Prirodopis_system.docx
Pracovní list
313.28 kB
Dokument
Prirodopis_system.odt

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.

Obsahuje
1x
Dokument
1x
Dokument

Hodnocení od uživatelů

Otakar Německý
14. 10. 2018, 08:48
Dotaz k otázce b: Já v 6.ročníku uvádím, že jednoduché buňky mají DNA nechráněnou, volně v cytoplazmě; vyspělé buňky mají DNA uloženou v buněčném jádru. Říkám to dobře?
Petr Tišl
14. 10. 2018, 23:21
Nevím jestli se obracíte na toho pravého. Je to otázka spíše na nějakého didaktika, ale jestli vám stačí rada autora potom - já bych to v tomto věku ve třídě použil naprosto v klidu. Poněkud náročnější "pojmologii" používám asi trošku z deformace z učení na víceletém gymnáziu.
Malý problém bych měl s termínem vyspělost (míněno eukaryotických buněk). Bakterie (prokaryota) tu totiž budou pravděpodobně ještě dlouho potom co my - "úspěšní a vyspělí" - vyhyneme.

Vaše hodnocení

Ohodnoťte hvězdičkami:

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh učebního materiálu:

Pracovní list

Druh interaktivity:

Aktivita

Cílová skupina:

Žák

Týká se jazyka:

Čeština