Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.
Aktivita má jasnou strukturu a přirozeně propojuje reálné komunikační situace s využitím digitálních nástrojů. Téma stížností na nepořádek v hotelu je autentické a motivující, protože vychází z reálného života. Inovativnost spočívá v kombinaci práce s online slovníky, psaní formálního dopisu v MS Word a sdílení dokumentů přes MS Teams. Výuka podporuje spolupráci i tvořivost, žáci sami formulují text a sdílí výsledek digitálně. Reflektivní fáze umožňuje zpětnou vazbu a hodnocení jazykového projevu.
Výukový materiál rozvíjí Klíčovou kompetenci digitální – zapojení do společnosti prostřednictvím digitálních technologií, a Klíčovou kompetenci komunikační – vyjadřování, protože žáci sdílí data uvážlivě a volí jazykové prostředky podle komunikační situace.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.


Národní pedagogický institut České republiky © 2025