Statistika

Materiál byl publikován 29. 03. 2010 a od té doby byl 10058× zobrazen.

Další materiály
Doporučit materiál

Jak citovat

VÍŠKA, Václav. Souvětí. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 29. 03. 2010, [cit. 2020-04-06]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/souveti.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 13095
Anotace

Podpůrný učební materiál, který vysvětluje problematiku souvětí, pomáhá určit druhy vedlejších vět a vztahy mezi větami hlavními. Obsahuje přehledné tabulky. Součástí je algoritmus určování souvětí.

Autor

Mgr. Václav Víška, Ph.D. (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek ve větě a v souvětídalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

souvětí souřadné, souvětí podřadné

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Výklad
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – druhý stupeň
Typická věková skupina 12 - 15 let
Celková velikost 77,26 kB
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „nahlásit příspěvek“.
Nahlásit příspěvek
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledSouvětí.docPracovní listDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word51,20 kB
stáhnoutNáhledSouvětí.odtPracovní listOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument26,06 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Jindřich Strejček
vloženo: 29. 03. 2010, 11:55:20

Vážený pane doktore, díky za váš materiál. Vedete také pedagogické praxe studentů? Nechtěl byste při práci s nimi využít možnosti http://wiki.rvp.cz/Sborovna/5Pripravy_na_vyuku/2.st/%c4%8cesk%c3%bd_jazyk pro jejich supervizi a vzájemnou podporu při plánování výuky?

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.