Pracovní list pro žáka obsahuje text, z něhož vychází čtyři praktické aktivity, které se týkají tématu Sacharidy. Téma je shrnuto závěrečnou prezentací.
Dobrý den, DUM je v pořádku, ale zaslouží určitý komentář a to asi i ve výuce:
Spisovná čeština nabízí dvě koncovky u názvů cukrů -óza a -osa. V jednom textu by se samozřejmě neměly střídat.
CHemické názvosloví uznává jedinou koncovku -osa, tedy správně je glukosa. Týká se to ale vysloveně odborných textů, výukové materiály pro ZŠ za odborné texty považovat nemusíme. Např. časopis Vesmír také píše glukóza a nepovažuje se za odborný text. Materiály pro G a VŠ už by měly používat jen koncovku -osa, někdy to nerespektují biologové nebo lékaři.
Žáci na ZŠ by ale asi měli o 2 variantách glukosa/glukóza být aspoň letmo informováni.