Didaktická hra určená k opakování, procvičování a upevňování učiva o jednotlivých organismech. Hra je vhodná především pro interaktivní tabuli, kde k opakování žáci z jednotlivých skupin postupně sami volí otázku i odpověď.
Mám pár otázek: podle čeho (z nabízených možností) se viry nazývají? Měla jsemza to, že toto slovo je odvozeno z latinského výrazu pro jed.
Dále: co jsou neoorganizmy a neloorganizmy? Nikdy jsem to neslyšela.
Další otázka je spíše řečnická: k čemu je žákovi na ZŠ znalost jmen sinic (drkalka, jednořadka)? Pokud se jedná o otázku testující čtenářskou gramotnost (viz vyloučení motolice jaterní), beru otázku zpět.
A poslední, spíše technická: "Buňky se rozmnožují: a) přívod dusíku..." Není tam chyba?
Omlouvám se za případné chyby, stélek - stébel(opravil automat. počítač).
Tělo hub není členěno na jednotlivé orgány. Nazývá se stélka. viz. učebnice Fraus str. 34
Viry se nazývají podle onemocnění, které způsobují. viz učebnice Fraus str. 29
Neoorganizmy a neloorganismy jsou vymyšlená slova. My v ŠVP máme zařazeny jména sinic, tak proto, motolice zařazena schválně.
U posledního dotazu je opravdu chyba. Já už si je opravila dávno, ale nevím jak opravit zde.
Jinak děkuji za kritiku, pokusím se opravit a zdravím.
Mgr. Monika Dudová