Risk - opakování chemie 8. ročníku II.

Statistika

Materiál byl publikován 04. 01. 2011 a od té doby byl 7072× zobrazen.

Další materiály
Hodnocení materiálu

Hodnocení materiálu

Hodnocení týmu rvp.cz
Naše hodnocení – 2/5
Hodnocení uživatelů
Materiál zatím nebyl hodnocen.
Hodnotit materiály mohou pouze registrovaní uživatelé.
 
Doporučit materiál

Jak citovat

KAPOUN, Michal. Risk - opakování chemie 8. ročníku II.. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 04. 01. 2011, [cit. 2019-05-21]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/risk-opakovani-chemie-8-rocniku-ii.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 38566
Anotace

Didaktická hra určená k opakování učiva 8. ročníku (chemické reakce a rovnice, anorganické sloučeniny).

Autor

Mgr. Michal Kapoun (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

porovná vlastnosti a použití vybraných prakticky významných oxidů, kyselin, hydroxidů a solí a posoudí vliv významných zástupců těchto látek na životní prostředídalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

chemická rovnice, látkové množství, mol, oxid, halogenid, kyselina, hydroxidsoli

Druh učebního materiálu Prezentace
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – druhý stupeň
Typická věková skupina 12 - 15 let
Celková velikost 841,73 kB
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledRisk chemie 8 – 2.pptRiskPrezentace Microsoft Powerpoint Prezentace Microsoft Powerpoint841,73 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Miroslav Melichar
vloženo: 20. 01. 2011, 12:31:49

Vyjímečně musím pochválit! V českých podmínkách musí mít autor velikou odvahu, aby veřejně nabízel test, v němž klade tak primitivní otázky jako: co jsou výchozí látky při reakci vodíku s chlorem, jaké je složení křemenného písku, jaký je vzorec kuchyňské soli. Přitom tyto „primitivnosti“ nevyvažuje žádnými chytáky v jiných položkách.

Požadavky tohoto typu by měly být přijatelné pro slabší žáky, pro lepší tvoří základ, na němž mohou dál ch.znalosti rozvíjet. Přehnané požadavky mohou vyvolat jakýsi vnější dojem znalostí, pod kterým je třeba pusto a prázdno. Toto mi připadá jako správná aplikace ŠVP a myšlenek reformy ve výuce chemie.

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.