Nekupte to za tu cenu... Pracovní listy, ve kterých žáci řeší, jak nepodlehnout lákavému reklamnímu sdělení a "nekoupit zajíce v pytli". Sami si také vytvoří "pravdivou" reklamu a navrhnou vlastní leták.
Přesně to považuji za jeden z hlavních cílů MV – vést žáky ke skepticismu vůči reklamě a mediálním sdělením vůbec. Oceńuji nápad, grafiku pracovního listu,vhodný výběr inzerovaného produktu motivujícího žáky a propojení různých činností a dovedností.
Pouze kvůli logice věci: text předjímá, že pan Novák notebook koupí; možná když před koupí zjistí, jak se věci mají, obchod se konat nebude... :-)
Příjemný příklad aktivity žáků. Sám bych v zadání ještě hledal možnost odhadu ceny samotným žákem a vyhledání jejího srovnání v různých obchodech u této značky.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.