Statistika

Materiál byl publikován 04. 04. 2008 a od té doby byl 7174× zobrazen.

Další materiály
Hodnocení materiálu

Hodnocení materiálu

Hodnocení týmu rvp.cz
Naše hodnocení – 3/5
Hodnocení uživatelů
 
Průměrné hodnocení: 3.44,
počet hodnocení: 9.
Hodnotit materiály mohou pouze registrovaní uživatelé.
Statistika hodnocení
hodnocení: 5 2 uživatelé hodnocení: 4 3 uživatelé hodnocení: 3 2 uživatelé hodnocení: 2 1 uživatel hodnocení: 1 1 uživatel
 
Doporučit materiál

Zařadit do kolekce

Kolekce

Zvolte kolekci:
Materiál
Název materiálu:
Popis materiálu:
Autor materiálu:

Jak citovat

MAREŠ, Svatopluk. Reklama aneb Nekupte to.... Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 04. 04. 2008, [cit. 2020-10-24]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/reklama-aneb-nekupte-to.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 53735
Anotace

Nekupte to za tu cenu… Pracovní listy, ve kterých žáci řeší, jak nepodlehnout lákavému reklamnímu sdělení a „nekoupit zajíce v pytli“. Sami si také vytvoří „pravdivou“ reklamu a navrhnou vlastní leták.

Autor

Svatopluk Mareš (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

interpretace vztahu mediálních sdělení a realitydalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

informace, reklama, sdělení, reklamní sdělení, multimédia, pc, notebook, leták, noviny, inzerce

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – druhý stupeň
Typická věková skupina 12 - 15 let
Celková velikost 153,41 kB
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledreklama.docReklamaDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word83,46 kB
stáhnoutNáhledreklama.odtReklamaOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument69,95 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Mgr. Jakub Horálek
vloženo: 06. 04. 2008, 20:44:32

Přesně to považuji za jeden z hlavních cílů MV – vést žáky ke skepticismu vůči reklamě a mediálním sdělením vůbec. Oceńuji nápad, grafiku pracovního listu,vhodný výběr inzerovaného produktu motivujícího žáky a propojení různých činností a dovedností. Pouze kvůli logice věci: text předjímá, že pan Novák notebook koupí; možná když před koupí zjistí, jak se věci mají, obchod se konat nebude… :-)

2. autor: Oldřich SUCHORADSKÝ
vloženo: 23. 04. 2008, 11:00:19

Příjemný příklad aktivity žáků. Sám bych v zadání ještě hledal možnost odhadu ceny samotným žákem a vyhledání jejího srovnání v různých obchodech u této značky.

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.