Materiál do výuky

Read and describe

21. 7. 2010 základní vzdělávání
Autor
Mgr. Dagmar Csatová
Věková skupina
10—12 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

První pracovní list je určen k práci ve dvojici. Žák A obdrží list s textem, ve kterém je stručně popsána bankovní loupež (vzhled pachatelů). Žák B dostane list s obrázky možných pachatelů. Zatímco žák A čte text, žák B se snaží identifikovat zločince. Poté dokončí (překreslí) obrázek tak, aby byl kompletní.

Pracovní list č. 2 je také určen pro dvojice žáků. Jeden tvoří věty v přítomném čase prostém podle informací z tabulky, druhý ji dokončuje. Poté pracují společně, popisují obrázky osob a tvoří nové věty.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list 1
257.5 kB
Dokument
Read and describe.doc
Pracovní list 2
173 kB
Dokument
Read and describe 2.doc
Pracovní list 1
172.64 kB
Dokument
Read and describe.odt
Pracovní list 2
146.96 kB
Dokument
Read and describe 2.odt
Obsahuje
2x
Dokument
2x
Dokument
Komentář recenzenta

Materiál pro žáky 1. stupně ZŠ (10–⁠⁠⁠⁠⁠⁠12 let) má podobu pracovního listu a nabízí možnost procvičovat interaktivní psaní. Materiál obsahuje jednoduchou metodiku pro učitele v rámci anotace a zadání pro žáky v pracovním listu. Aktivita vhodně propojuje více dovedností – výstupem je psaní, ale žák i čte, poslouchá, mluví.

Materiál rozvíjí klíčovou kompetenci komunikační – vyjadřuje se prostřednictvím zvládnutých výrazových prostředků, které volí podle svých možností vzhledem ke komunikačnímu záměru, partnerovi a situaci. V projevech žáka se zaměřujeme na jeho samostatnost a smysluplnost – žák sděluje své myšlenky, nápady, pocity, mínění a úsudky, ačkoli zvolená forma vyjádření nemusí být vždy výstižná.

Hodnocení uživatelů

Materiál nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

10—12

Týká se jazyka:

angličtina

Velikost skupiny:

celá třída, skupina žáků

Rozsah výuky:

vyučovací hodina

Využití v rámci vyučovací hodiny:

hodnocení, procvičování, motivace