- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Průměrná rychlost 2
Materiál byl publikován 09. 09. 2011 a od té doby byl 3511× zobrazen.
Hodnocení materiálu
Hodnocení týmu rvp.cz

Hodnocení uživatelů
počet hodnocení: 1.
Statistika hodnocení





Jak citovat
Licence

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.
Anotace | Pracovní list na téma průměrná rychlost – slovní úlohy. |
---|---|
Autor | Bc. David Michálek (Autor) |
Jazyk | Čeština |
Očekávaný výstup | využívá s porozuměním při řešení problémů a úloh vztah mezi rychlostí, dráhou a časem u rovnoměrného pohybu tělesdalší materiály k tomuto očekávanému výstupu » |
Speciální vzdělávací potřeby | - žádné - |
Klíčová slova | |
Druh učebního materiálu | Pracovní list |
Druh interaktivity | Aktivita |
Cílová skupina | Žák |
Stupeň a typ vzdělávání | základní vzdělávání – druhý stupeň |
Typická věková skupina | 12 - 15 let |
Celková velikost | 1,54 MB |
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
|
Soubory materiálu
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
Název souboru | Popis | Typ souboru | Velikost |
---|
stáhnout | Náhled | Průměrná rychlost 2.doc | Pracovní list | ![]() | 73,73 kB |
stáhnout | Náhled | Průměrná rychlost 2.odt | Pracovní list | ![]() | 52,84 kB |
stáhnout | Náhled | Řešení.doc | Řešení | ![]() | 1,35 MB |
stáhnout | Náhled | Řešení.odt | Řešení | ![]() | 64,46 kB |
Komentáře
vloženo: 09. 09. 2011, 17:08:32
Ano, to jsou příklady náročnější a doplňující, většinou je řešíme společně a hromadně. Některé příklady z nich jsou ze zbytků salátových vydání a zbytků listů knih, které jsem kdysi našel v kabinetě při velké debordelizaci při přebírání kabinetu, u nichž se nedochovaly ani desky z čeho to je. Další inspirace z různých prastarých sbírek, kde jsem pozměnil a zaktualizoval zadání, a pak také co člověk někdy kdysi počítal. Je pravdou, že ze třídy tak jeden na většinu přije sám, další s hromadnou dopomocí a ty velmi slabší nepochopí ani ty vzorové základní příklady. Ale já se snažím dávát i příklady, které jsou náročnější, protože mi přijde, že jen hloupé dosazování do vzorečku typových příkladů moc fyzikální myšlení nerozvíjí a že se to dokáže naučit i cičená opice (nemyslím to nijak zle)!!! Časově to někdy vše stihme za vyučovací hodinu, jindy ne. Jak která třída.
Přidat komentář
Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.
vloženo: 09. 09. 2011, 12:44:49
Jsem si jist, že příklady s rotačkou a kolejnicemi dají zabrat i gymnazistům. Na základní škole si dokáži příklady představit maximálně jako vrcholnou olympijskou disciplínu :-) Smím se zeptat, odkud jsou příklady čerpané? A jaký je průměrný čas, za který žáci úlohy vypočítají?