Pracovní list pro žáka k tématu praktické využití solí obsahuje opakovací aktivity k tématu názvosloví solí a významné soli. Dále text, z něhož vychází pojmová mapa k tématu hnojiva a na závěr shrnující obrácenou křížovku.
:) Určitě zbyde, o to bych strach neměl. Jinak jsme opět u základního problému, o němž jsme již diskutovali, samozřejmě, že uhličitan titanitý v praxi neexistuje a existovat nemůže. I já se na tomto místě zeptám... Snažíte se mě navést na základní myšlenku, že toho jednoduše žákům u nás na ZŠ říkáme příliš? Navíc tedy někdy i pojmenováváme látky, které v praxi neexistují... Bohužel jsme u nás na ZŠ dva chemici a moje starší kolegyně do našeho ŠVP chtěla zahrnout i učivo k názvosloví solí v širším kontextu. A já se naším školním vzdělávacím programem musím řídit a zatím jsem nebyl schopen kolegyni přesvědčit, že bychom některé nadrámcové učivo měli vypustit. Proto pracovní listy obsahují i chloristany apod.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.