Statistika

Materiál byl publikován 15. 04. 2009 a od té doby byl 6586× zobrazen.

Další materiály
Doporučit materiál

Jak citovat

VANDASOVÁ, Hana. Povolání. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 15. 04. 2009, [cit. 2020-03-31]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/povolani-2.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 32348
Anotace

Materiál je určen k samostatné práci žáků ve skupinách. Úkolem je přiřadit k sobě odpovídající kartičky s názvem povolání a činností, která se při něm vykonává. Další využití pomůcky: řazení názvů povolání podle abecedy; hra – pantomimické předvedení jednotlivých povolání.

Autor

Mgr. Hanka Jurašová (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

odvodí význam a potřebu různých povolání a pracovních činnostídalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

povolání, zaměstnání, třídění, přiřazování

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň – první období
Typická věková skupina 7 - 9 let
Celková velikost 36,33 kB
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „nahlásit příspěvek“.
Nahlásit příspěvek
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledPovolání.odsPracovní listOpenDocument tabulka OpenDocument tabulka15,85 kB
stáhnoutNáhledPovolání.xlsPracovní listTabulka Microsoft Excel Tabulka Microsoft Excel20,48 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Mgr. Pavlína Hublová
vloženo: 15. 04. 2009, 16:23:23

Podobné kartičky používáme také v češtině. Učitel si odpočítá přesné dvojice (aby mohl dát každému žákovi jednu kartičku). Žáci pak beze slov utvoří dvojice – vzniknou tak základní skladební dvojice. Žáci pak větu dále rozvíjejí. Také mohou u přísudku měnit podle pokynů učitele mluvnické kategorie (způsob a čas), u času minulého můžeme využít k procvičení pravopisu shody přísudku s podmětem.

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.