Pracovní list má posloužit jako opora pro přemýšlení o čase a jeho roli v našem životě, ale také i jako osnova pro mluvenou či psanou komunikaci. Osobně využívám tohoto pracovního listu nejprve pro individuální práci – žáci samostatně a písemně odpovídají na otázky. Následuje krok, kdy žáci hovoří ve dvojicích nebo malých skupinách o tom, co si zapsali jako své odpovědi, a následuje společná diskuse a shrnutí toho, co žáci dali dohromady. Někdy je vhodné doplnit tuto aktivitu zpracováním časového plánu a následné skutečnosti jako projektu, což může být vhodná aktivita pro ZSV, nebo jiný předmět, kde se o timemanagementu dá mluvit.
Jako inspirace pro tuto aktivitu mi posloužilo jedno téma z OSV – jak jsem schopna/schopen si organizovat čas (tem.oblast: seberegulace, organizační dovednosti a efektivní řešení problémů.
Moc se mi líbí vybraný text. Náplň času a rozvržení práce jsou velice důležité dovednosti, nicméně úvodní text dodává všem těmto ,,managementovým" dovednostem lidský rozměr. Lze ho dobře využít k diskusi a úvahám.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.